Tomasz Piecychna: 2018 rok był wyjątkowo udany dla Forbis Group

0

2018 rok był wyjątkowo udany dla Forbis Group. Firma odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie 130%, za który odpowiada przychód z realizacji fit-out biur. Ponadto zwiększyła możliwości wykonawcze, co umożliwiło realizację większych oraz bardziej zaawansowanych technologicznie inwestycji niż dotychczas.

Dołączenie do Grupy Paged w 2017 roku sprawiło, że Forbis Group zyskało stabilne zaplecze finansowe, umożliwiające równoległe realizowanie kilku projektów o wartości jednostkowej powyżej 5 mln zł.

Tomasz Piecychna CEO Forbis Group
Tomasz Piecychna, CEO Forbis Group Sp. z o.o.

Poprzedni rok zapisał się w historii naszej firmy jako jeden z najbardziej udanych. W strukturze przychodów istotnie zwiększyła się wartość pochodząca z realizacji powierzchni dla sektora biurowego. Jest to m.in. pochodną koniunktury na polskim rynku nieruchomości komercyjnych, który odnotowuje bardzo dużą aktywność najemców i deweloperów. Szacuje się, że jeszcze do końca 2020 roku relacja między podażą a popytem będzie stosunkowo zrównoważona – wskazuje Tomasz Piecychna, CEO Forbis Group Sp. z o.o.

Ożywienie w branży fit-out powierzchni biurowych nie spowodowało zamknięcia się Forbis Group na inne sektory. Dbamy o dywersyfikację źródeł dochodu i nie wycofujemy się z takich obszarów jak retail czy HoReCa. Potwierdza to choćby nasza realizacja dla Baltony, polegająca na gruntownej przebudowie czternastu, bardzo zaawansowanych technologicznie i multimedialnie, lokali handlowych na Lotnisku Chopina – mówi Tomasz Piecychna, CEO Forbis Group Sp. z o.o.

Jak wskazuje firma, rynek ewoluuje w imponującym tempie. Branża fit-outowa na przestrzeni ostatnich kilku lat bardzo się rozwinęła. Sektor nie osiągnął jednak pełnej dojrzałości i wszystko wskazuje na to, że w najbliższych latach nie zatraci swojej dynamiki. Jest to dobra perspektywa dla Forbis Group.