Zmiana w zarządzie Job Impulse

Łukasz Koszczoł
Łukasz Koszczoł, Prezes Job Impulse

Dotychczasowy Dyrektor Zarządzający Job Impulse – Łukasz Koszczoł – objął stanowisko Prezesa zarządu firmy. Zmiana jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju, dzięki której rocznie pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby młode, kandydaci z niepełnosprawnościami oraz cudzoziemcy.

Łukasz Koszczoł jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, posiada blisko 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży, z branżą rekrutacji i agencji zatrudnienia związany od ponad 12 lat. Od końca 2017 roku pełni w Job Impulse funkcję Dyrektora Zarządzającego. Odpowiada także za Job Impulse Ukraina oraz portal pracy dorywczej strefajob.pl. Dodatkowo działa jako Członek Rady Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku rekrutacja i selekcja, realizowanym wspólnie z Polskim Forum HR, oraz praktyk biznesu prowadzący wykłady w ramach programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

– Przez ostatnie lata jako Dyrektor Zarządzający pracowałem nad rozwojem organizacji, dywersyfikacją portfela usług i współtworzeniem strategii firmy. Między innymi poprzez uruchomienie wyspecjalizowanych linii biznesowych – Ahead Professionals, Job Abroad, Job Outsourcing oraz usług – Office Angels. Bardzo ważnym aspektem są dla mnie wartości, które określiliśmy wspólnie z zespołem i które wyznaczają kierunek działań Job Impulse. Ludzie, współpraca, zaufanie, szacunek, zaangażowanie i rozwój – jest to dla nas ważne i nas motywuje – mówi Łukasz Koszczoł.

Plany Job Impulse na nadchodzący rok dotyczą przede wszystkim konsekwentnej realizacji strategii firmy, w tym kontynuacji dotychczasowych działań takich, jak: kompleksowe wsparcie klientów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym i prawnym oraz skuteczny rozwój ich planów biznesowych. W kolejnych miesiącach firma skupiać się będzie także na rozwijaniu marki strefajob.pl, aby w jeszcze bardziej efektywny sposób rekrutować i obsługiwać pracowników na zlecenia krótkoterminowe. Ponadto firma planuje wdrożenie projektu związanego z zatrudnianiem pracowników z Azji.