AAA AUTO wprowadza ubezpieczenie GAP dla samochodów używanych

0

AAA AUTO jest pierwszym dealerem samochodów używanych w Europie Środkowo-Wschodniej, który oferuje zmodyfikowaną wersję ubezpieczenia GAP dla samochodów używanych, nazwaną DEFEND GAP. Powszechnie wiadomo, że wartość nowego samochodu zmniejsza się znacząco w ciągu pierwszych trzech lat użytkowania. W przypadku utraty nowego samochodu, firma ubezpieczeniowa wypłaca jego właścicielowi określoną rekompensatę. Ubezpieczenie GAP jest więc zabezpieczeniem przed stratami finansowymi powstałymi na skutek utraty wartości pojazdu w czasie. Do tej pory narzędzie to nie było stosowane w odniesieniu do rynku samochodów używanych.

W AAA AUTO ubezpieczenie to dostępne jest w dwóch alternatywnych wersjach, które ubezpieczają auto na okres 3 lat – DEFEND GAP mini oraz DEFEND GAP Flex. DEFEND GAP mini ubezpiecza auto używane do wysokości ceny zakupu samochodu. Dotyczy jednak wyłącznie sytuacji całkowitego zniszczenia samochodu w wypadkach, których właściciel auta nie był sprawcą. GAP mini nie działa też w sytuacjach, gdy doszło do zniszczenia pojazdu w wyniku klęski żywiołowej, kradzieży, czy kolizji ze zwierzęciem. Niepodważalną zaletą tego typu ubezpieczenia jest jego bardzo niska cena – 0,49 zł dziennie.

Ubezpieczenie GAP Flex z kolei obejmuje samochód ochroną także we wskazanych wyżej przypadkach, których GAP mini nie obejmuje. Właściciel pojazdu objętego ubezpieczeniem GAP Flex może więc mieć pewność, że otrzyma zwrot pieniędzy w kwocie pierwotnej ceny auta, gdy dojdzie do jego kradzieży, czy też zniszczenia w wyniku klęski żywiołowej lub kolizji ze zwierzęciem. Ubezpieczenie GAP Flex w AAA AUTO można aktualnie nabyć już od 1,1 zł dziennie.

,,Chcemy, aby nasi klienci mogli się cieszyć wszystkimi przywilejami, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla nabywców nowych aut. Pragniemy całkowicie zredukować różnice między standardami obsługi właścicieli nowych aut a posiadaczami samochodów z drugiej ręki. Wzbogacamy naszą ofertę o coraz to nowe usługi, które minimalizują ten dystans. Doskonałym tego przykładem jest nasz nowy produkt DEFEND GAP. Mam nadzieję, że już wkrótce przeświadczenie o tym, że samochód używany znaczy gorszy, całkowicie odejdzie w niepamięć” – powiedział Ken Scarratt, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.

Czytaj również:  ZUS traci, szara strefa się powiększa