ASM GROUP: wyniki finansowe Q1 2015

Adam Stańczak, Prezes ASM GROUP
Adam Stańczak, Prezes ASM GROUP
Adam Stańczak, Prezes ASM GROUP
Adam Stańczak, Prezes ASM GROUP

ASM GROUP – lider w outsourcingu usług wsparcia sprzedaży – w pierwszym kwartale 2015 roku wygenerował skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 41,255 mln zł. Spółka w tym okresie wypracowała zysk netto na poziomie 1,105 mln zł. Wskaźnik EBITDA wyniósł zaś 2,333 mln zł.

„Konsekwentne umacnianie pozycji ASM GROUP na rynku usług wsparcia sprzedaży w Polsce oraz we Włoszech pozwala na regularny wzrost przychodów Grupy. Przyrost wynika przede wszystkim z pozyskania nowych kontraktów oraz rozszerzenia zleceń już posiadanych, głównie w segmencie field marketingu. Outsourcing wsparcia sprzedaży cieszy się coraz większą popularnością, a nasi Klienci doceniają efekty kompleksowych usług oferowanych przez ASM GROUP” – mówi Adam Stańczak, Prezes Zarządu ASM GROUP SA.

Strategia ASM GROUP zakłada zarówno konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej w obszarze kompleksowych usług wsparcia procesów sprzedaży za sprawą przejęć podmiotów w Polsce, jak
i rozszerzanie zasięgu terytorialnego działalności spółki przez ekspansję na kolejne rynki zagraniczne w wybranych krajach europejskich.

ASM GROUP S.A. wraz ze spółkami zależnymi tworzy grupę kapitałową specjalizującą się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży. ASM GROUP działa na terenie Polski oraz Włoch. Grupa Kapitałowa prowadzi swoją aktywność w ramach czterech linii biznesowych: outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, field marketingu i badań marketingowych. Dzięki znajomości rynku, zasięgowi działania, szerokim kompetencjom oraz know-how krajowych i zagranicznych ekspertów realizuje każdy projekt ukierunkowany na zwiększenie sprzedaży lub pomoc w promocji towarów. Z usług Grupy korzysta już ponad 600 klientów. ASM GROUP S.A. jest spółką notowaną na rynku NewConnect w Warszawie.