Orbis kupił sieć 38 hoteli

0

Po zawarciu z Accor strategicznej transakcji, która przyspieszyła rozwój Spółki i powiększyła sieć o 38 hoteli działających w 5 nowych krajach, odnotowaliśmy znaczny wzrost skali naszej działalności i wzmocniliśmy pozycję – powiedział Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis SA.

W styczniu 2015 r. Orbis podpisał ostateczną umowę z Accor, swoim strategicznym partnerem i akcjonariuszem, na podstawie której nabył sieć 38 hoteli o łącznej liczbie ponad 7 tys. pokoi. Hotele te stanowiły własność Accor bądź działały na podstawie umów dzierżawy lub franczyzy. Ponadto Orbis został wyłącznym licencjodawcą wszystkich hotelowych marek Accor w 16 krajach regionu.

– Mamy w tej chwili trend wzrostowy na rynku polskim i to już od kilku kwartałów. Podobnie wyglądał początek roku. Prognozy na najbliższe miesiące i kwartały także zapowiadają się bardzo dobrze – mówi newsrm.tv Ireneusz Węgłowski, wiceprezes Orbis S.A. – U nas akurat połowa gości, to są goście podróżujący w biznesie. Chcielibyśmy uatrakcyjnić przez nasze oferty cenowe pobyty gości w czasie weekendu. Weekendy historycznie w miastach polskich powodowały, że hotele się wyludniały, frekwencja spadała do 40 proc. Poprzez lepszą ofertę, lepszą komunikację, lepszy transport mamy do czynienia z zapełnianiem okresów weekendowych.

Czytaj również:  Mikrosonda zamiast biopsji w diagnostyce nowotworów. Wynik badania będzie znany w kwadrans