Bolt Rentals testuje nową funkcję – „mówiące” e-hulajnogi

Bolt hulajnoga

Bolt Rentals rozpoczął testy „mówiących” e-hulajnóg. Informacje podawane przez urządzenia dotyczą kwestii bezpieczeństwa i mają zapobiegać konieczności sprawdzania statusu na urządzeniu mobilnym. Pierwsze testy nowej funkcji trwają w Tallinie.

Nowa funkcja dostępna na platformie miejskiej mobilności Bolt podaje kluczowe informacje na temat statusu elektrycznych hulajnóg. Komunikaty głosowe są chwilowo w języku angielskim. Dzięki nim użytkownik dowie się o rozpoczęciu i zakończeniu przejazdu (także w przypadku automatycznego zakończenia), o niskim poziomie naładowania akumulatora, zakończeniu przejazdu w związku z rozładowaniem akumulatora, czy wjeździe w obszar ograniczonej prędkości.

Testowane rozwiązanie to pierwszy krok w zupełnie nowym obszarze dbania o bezpieczeństwo osób korzystających z e-hulajnóg i pozostałych uczestników ruchu drogowego.

–  Nasz zespół inżynierów w Estonii nieustannie pracuje i testuje udoskonalenia w naszym własnym modelu elektrycznej hulajnogi. Naszym celem jest wprowadzanie nowych funkcji w zakresie bezpieczeństwa i jednoczesne pozostanie platformą, która oferuje najlepsze ceny. Bezpieczeństwo i intuicyjne rozwiązania zawsze były dla nas kluczowymi obszarami innowacjimówi Valerii Romanov, Country Manager Bolt Rentals w Polsce.

W obliczu pandemii popularność UTO wzrosła, środki transportu tego typu zyskały dzięki możliwości zachowania dystansu społecznego. W przyszłości mogą one przypominać o dezynfekcji rąk po przejeździe, utrudnieniach na drodze czy zmianie warunków pogodowych, wszystkich czynnikach, które mają wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

W Bolt naszą misją jest jakościowa zmiana miejskiej mobilności. Tylko poprzez innowacje technologiczne i edukację będziemy je w stanie osiągnąć. Nowa funkcja to dowód na to, że poważnie traktujemy nasze zobowiązanie wobec użytkowników dodaje Valerii Romanov.