Image Power 7 kwietnia zadebiutuje na NewConnect

newconnect

7 kwietnia na rynku NewConnect zadebiutuje Image Power S.A., polski producent gier wideo z Grupy PlayWay. Z przeprowadzonej w listopadzie emisji akcji firma pozyskała 1,6 mln zł.  Cena emisyjna wyniosła 30 zł za sztukę i była o 50 proc. wyższa niż przy poprzedniej ofercie. Przy tym kursie wycena Spółki przekroczyła 46 mln zł.

Debiut na NewConnect jest dla nas zwieńczeniem długiej i ciężkiej pracy, którą włożyliśmy w rozwój Spółki w ostatnich miesiącach. Zrealizowaliśmy do tej pory większość krótkookresowych celów, a przed nami kolejne wyzwania, na które jesteśmy w pełni przygotowani. Chcemy rozwijać portfolio swoich tytułów, aby zbudować marki, które będziemy mogli monetyzować w dłuższym czasie, na przykład poprzez sequele lub płatne DLC. Jednocześnie nie przestaniemy poszukiwać nowych ciekawych pomysłów, które pozwolą nam się rozwijać. Warszawska giełda to miejsce, gdzie szybko rosnące spółki mogą efektywnie budować wartość dla swoich akcjonariuszy. Debiut na „małym parkiecie” traktuję jako realizację kolejnego ważnego etapu rozwoju naszej firmy ocenia Paweł Graniak, prezes zarządu Image Power S.A.

W lutym br. Spółka z sukcesem zakończyła na Kickstarterze zbiórkę na rozwój autorskiej gry Yacht Mechanic Simulator 2021. Producent przekroczył planowany pułap 10 tys. dolarów kanadyjskich i planuje wydać grę w połowie roku.

Jesienią ubiegłego roku na platformie Steam odbyła się premiera pierwszej autorskiej produkcji – gry Dieselpunk Wars. Tytuł zebrał głównie pozytywne oceny. Po podpisaniu umowy z firmą HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. – Dieselpunk Wars trafił do sprzedaży w Chinach. W planach jest przygotowanie do tego tytułu trybu multiplayer.

Z radością przyjmuję informację o debiucie kolejnej spółki z naszej grupy na NewConnect. Image Power wyróżnia się przede wszystkim ciekawą tematyką gier. Będąc częścią PlayWay, inspiruje się najlepszymi przykładami sprawdzonych sukcesów, na przykład serii mechanic simulatorów, a następnie wdraża autorskie pomysły w grach. To pozwala na osiągnięcie efektu synergii z najlepszymi hitami sprzedażowymi. Z drugiej strony spółka stara się znaleźć nowe obszary, które mogą stać się jej sukcesem. Najlepszym tego przykładem są Yacht Mechanic Simulator 2021 oraz Offroad Mechanic Simulator. Wierzę, że o tych produkcjach będzie bardzo głośno – mówi Krzysztof Kostowski, prezes zarządu PlayWay S.A.

Image Power kontynuuje prace nad planem wydawniczym i dalszym rozwojem portfolio. W lutym Spółka podpisała umowę z GameFormatic z grupy PlayWay na stworzenie swojej największej produkcji – Offroad Mechanic Simulator. Gra pozwoli modyfikować i serwisować wiele klasycznych pojazdów terenowych i przygotować je do trudnych zadań, którym nie mógłby podołać zwykły samochód. Wstępny budżet produkcji to 700 tys. PLN. W ramach współpracy powstanie również wersja na VR, w której specjalizuje się GameFormatic.

Rynek dobrze przyjął też ostatnią zapowiedź preprodukcji Creature Lab, w której gracz wciela się w genialnego, ale szalonego i zdolnego do wszystkiego naukowca. Wkrótce, według założeń polityki wydawniczej, z nowo powstałym zespołem wewnętrznym rozpoczną się prace nad produkcją wersji demo. W planach jest też projekt kolejnej preprodukcji z gatunku mechanic simulator. Z pozostałych tytułów dobrze wygląda budowa wishlisty dla Ambulance Simulator, w przygotowaniu jest także gra Archer: The Witch’s Wrath.