Kool2Play z nową strategią i debiutem na NewConnect w tle

0

Uragun, to pierwsza gra warszawskiego studio Kool2Play, która wyjdzie na platformy stacjonarne. Jej premiera zapowiadana jest jeszcze na ten rok. Produkcja rozbudowanych gier na PC oraz konsole to jeden z elementów nowej strategii. Zakłada ona m.in. wejście na NewConnect planowane na przełom 2019/2020.  Wprowadzanie nowej strategii wspierała będzie m.in. wchodząca w skład grupy kapitałowej agencja marketingowa KoolThings, specjalizująca się w promocji gier video na świecie

Znane dotychczas z produkcji casualowych gier na platformy mobilne Kool2Play, skupiać się będzie na tworzeniu gier na PC, Xbox, PlayStation i Nintendo Switch, przy czym każda z produkcji będzie cechowała się rozległą warstwą fabularną, nawiązującą do wyzwań stojących przed ludzkością w czasach błyskawicznego rozwoju technologii.

„Jesteśmy wielkimi fanami serialu Black Mirror oraz twórczości Philipa K. Dicka i Yuval Noah Harariego, więc nasze gry będą krążyły właśnie wokół tematów poruszanych w tym serialu i twórczości tych właśnie autorów. Fascynuje nas to jak postęp technologiczny wpływa na naturę człowieka, jak ją zmienia, jak uwypukla jej najciemniejsze ale i najjaśniejsze strony. Czy technologia jest w stanie pomóc ludziom stać się lepszymi istotami, a może zdominuje nas i sprowadzi do roli źródła zasilania jak w serii „Matrix”? Czym stanie się człowiek w obliczu zbliżającej się fali dataismu czy transhumanizmu? Czy AI jest dobre bądź złe tak jak ludzie, którzy je tworzą? To pytania, które nas fascynują i które chcemy zadać w naszych grach, a później odpowiedzieć na nie poprzez świetną zabawę” – mówi Marcin Marzęcki, prezes firmy.

Kool2Play zapowiada, że będzie się koncentrować na jakości, nie na liczbie gier oraz dbać o budowę i relacje ze społecznością skupioną wokół swoich tytułów.

Pierwsza gra będąca efektem nowej filozofii – Uragun, jest obecnie w produkcji, a jej wydanie planowane jest na koniec 2019 roku. Będzie to top-down shooter w którym gracz zasiadając za sterami potężnego mecha musi walczyć z maszynami kierowanymi przez sztuczną inteligencję, która początkowo miała pomagać w rozwiązywaniu problemów ludzkości, ale ostatecznie obróciła się przeciwko niej. „Uragun spotkał się ze świetnym przyjęciem na Digital Dragons. na Nasza gra w wielu warstwach – klimatu, wizualnej i taktycznej jest hołdem dla kultowego Syndicate. Podobnie jak Syndicate nie jest to bezmyślne naciskanie spustu przez całą rozgrywkę. To bardziej strzelanka z elementami taktyki i strategii. Gracz poczuje, że naprawdę walczy z AI a nie skryptami. Różne rodzaje botów stosują różną taktykę ataku, wykorzystując swoje największe zalety, dodatkowo modyfikując metody ataku do warunków otoczenia.” mówi Michał Marzęcki, Head of Studio.

Czytaj również:  Karol Piekarski dyrektorem regionalnym Colliers International w Lublinie

„Mapy na których będzie rozgrywała się walka są wzorowane na rzeczywistych miastach. Będzie można stoczyć bitwy na ulicach Nowego Jorku, Londynu, Moskwy, Berlina czy Warszawy. Zobaczycie je w naszej wizji przyszłości – zdominowanej przez wyrwaną z pod ludzkiej kontroli technologię”, dodaje Michał Marzęcki.