Maciej Tygielski nowym dyrektorem generalnym Złotych Wyprzedaży

Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Złote Wyprzedaże S.A.
Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Złote Wyprzedaże S.A.

Do spółki Złote Wyprzedaże dołączył Maciej Tygielski, który objął stanowisko dyrektora generalnego. Poprzednio był z-cą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju technologii w projekcie należącym do Grupy Interia.pl. Jednym z jego pierwszych zadań będzie nowe wejście firmy na rynek po zakończeniu współpracy z Veepee i doprowadzenie do jej pełnej samodzielności. W dalszej perspektywie planuje przekształcenie serwisu pod nowe trendy konsumenckie. Zapowiada też istotne zmiany jakościowe w obsłudze konsumenckiej i nawiązanie realnej walki o klientów z liderami rynku tzw. segmentu wyprzedaży premium.

Z początkiem sierpnia br. Maciej Tygielski został zaproszony przez akcjonariuszy firmy do Rady Nadzorczej Złotych Wyprzedaży S.A. To pozwoliło mu dokładniej przyjrzeć się organizacji od środka na przestrzeni kilku miesięcy. Następnie podjął decyzję o wejściu do spółki w charakterze dyrektora generalnego.

– Powierzyliśmy Maciejowi tak odpowiedzialną funkcję, ponieważ wysoko cenimy jego kompetencje, m.in. umiejętność precyzyjnej analizy i planowania poszczególnych procesów. Wiemy, że nasza spółka zyskała solidnego i godnego zaufania lidera. Ma on bogate doświadczenie we wdrażaniu niezbędnych zmian, mających na celu dynamiczny rozwój firmy. Wierzymy, że stojąc na czele spółki, umocni jej pozycję na rynku i rozwinie ofertę, zgodnie z najnowszymi trendami – stwierdza Marcin Michnicki, przewodniczący Rady Nadzorczej Złotych Wyprzedaży.

Jednym z krótkoterminowych celów, jakie stoją przed nowym dyrektorem, jest zakończenie współpracy z Veepee (tj. byłym już współwłaścicielem). Następstwem tego będzie uzyskanie pełnej samodzielności na rynku.

– Oprócz tego w dłuższej perspektywie planujemy przeobrażenie serwisu pod zmieniające się upodobania konsumentów, głównie w zakresie oferty. Zamierzamy też wprowadzić dość istotne zmiany jakościowe w obsłudze procesów sprzedażowych. Chcemy również nawiązać realną walkę o nowych klientów z liderami rynku tzw. segmentu wyprzedaży premium – podkreśla nowy dyrektor zarządzający.

Maciej Tygielski zaczynał karierę w branży finansowej. Zyskał uznanie, m.in. największego stowarzyszenia doradców finansowych na świecie MDRT. Pracował zarówno jako dyrektor sprzedaży, jak i członek zarządu. Realizował też własne projekty, m.in. jako CEO w Myshop.mobi. Kilka lat temu przeszedł do nowych technologii. Na początku 2018 r. rozpoczął pracę w Grupie Interia.pl jako head of sales, żeby po roku zostać zastępcą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju technologii. W 2019 r. zdobył nominację  w konkursie Effie oraz odebrał dwie statuetki Mixx Awards za produkt ROPO360 w kategoriach Innowacje i Commerce.

– Od dłuższego czasu obserwowaliśmy jego dokonania na rynku. I doszliśmy do wniosku, że chcemy mieć go w naszym zespole i na co dzień korzystać z jego umiejętności sprzedażowych oraz zarządczych. Wierzymy, że już w niedługim czasie podejmie dla nas szereg niestandardowych działań, które szybko zaczną procentować. Mamy również nadzieję, że jego świeże spojrzenie pozwoli na szybki i dynamiczny rozwój naszej spółki na rynku – podsumowuje Marcin Michnicki.