Outdoorzy S.A. zadebiutują na rynku NewConnect

gpw

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, otrzymała Uchwałę Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie o wprowadzeniu jej akcji serii B oraz C do obrotu na rynku NewConnect. Debiut na alternatywnym rynku stanowi jeden z najważniejszych celów w strategii rozwoju Emitenta.

W dniu 29.11.2016 r. GPW w Warszawie podjęła Uchwałę o wprowadzeniu do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji Spółki Outdoorzy S.A.: 2.000.000 akcji serii B oraz 2.500.000 akcji serii C. W ramach przeprowadzonej oferty prywatnej inwestorzy obejmowali akcje po cenie emisyjnej wynoszącej 0,25 zł, uwzględniając późniejszy split akcji w stosunku 1:10. Pozyskane przez Emitenta środki w wysokości 625 tys. zł zostały przeznaczone przede wszystkim na zwiększenie zatowarowania magazynu w celu realizacji zamówień w opcji wysyłki w ciągu 24 godzin. Część pozyskanego kapitału została wykorzystana również na modernizację silnika sklepu polegającej na aktualizacji jego wyglądu na bardziej intuicyjny i przyjazny, a także na budowanie zasięgu oraz bazy lojalnych Klientów. Spółka ma również w planach wprowadzenie responsywnej wersji swojego sklepu, która umożliwi korzystanie z niego użytkownikom urządzeń mobilnych.

„Marketingowo liczymy na większe zainteresowanie naszą marką oraz na budowanie zaufania wśród klientów. Dzięki debiutowi staniemy się spółką „transparentną” i będzie to kolejny element budujący pozytywne postrzeganie nas jako pewnego kontrahenta zarówno dla klientów detalicznych, jak i dystrybutorów, z którymi już współpracujemy lub chcielibyśmy współpracować. Upublicznienie na rynku NewConnect jest kluczowym elementem w naszym długoterminowym planie rozwoju. Jesteśmy świadomi, że od momentu debiutu kluczowe będzie znalezienie właściwego balansu pomiędzy naszymi planami rozwoju a oczekiwaniami inwestorów. Jesteśmy przekonani, że Spółka zmierza we właściwym kierunku.” – ocenia Łukasz Golonka, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Strategia rozwoju Spółki zakłada konsekwentne zwiększanie zasięgu działalności oraz umacnianie wizerunku marki, co powinno pozwolić na dotarcie do dużej liczby użytkowników i budowanie grupy klientów powracających, którzy wielokrotnie będą dokonywali zakupów w sklepie. Outdoorzy S.A. koncentrują swoje inwestycje na 4 głównych obszarach: kapitale ludzkim, marketingu, technologii oraz ofercie. W zakresie kapitału ludzkiego Emitent realizuje politykę inwestowania w rozwój pracowników i ich kompetencji oraz budowania z nimi trwałych relacji. Spółka poszukuje także efektywnych metod marketingowych, które pozwolą jej wyprzedzać konkurencję, a także stawia na wykorzystanie nowych i sprawdzonych narzędzi marketingowych, umożliwiających osiąganie celów sprzedażowych. Ważnym obszarem dla Outdoorzy S.A. pozostaje oczywiście technologia i regularne podążanie za najnowszymi trendami w branży e-commerce oraz technologii internetowych. Emitent stale rozbudowuje swoją ofertę i jej dostępność, poszukując jednocześnie produktów oraz grup asortymentu, które mogą stać się tzw. „bestsellerami” i głównymi produktami sprzedażowymi. Istotną przewagą konkurencyjną Spółki jest jej wąska i elastyczna struktura organizacyjna, dzięki której Zarząd może skutecznie realizować przyjęty plan rozwoju.

„Na chwilę obecną zostały poczynione inwestycje w zaadaptowanie nowej siedziby pod kątem biurowym oraz magazynowym. Ta inwestycja pozwala nam na przejście do kolejnych etapów rozwoju, czyli zwiększania dostępności produktów wysyłanych w ciągu 24h oraz zwiększenia zatrudnienia – co już ma miejsce. Równolegle trwają prace nad platformą on-line, dzięki której zakupy staną się dla Klientów jeszcze prostsze, a użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych doczekają się w końcu przyjaznej w obsłudze strony. Spółka nie przestaje także zwiększać inwestycji w reklamę online i narzędzia, które umożliwiają precyzyjne dotarcie do klientów oraz racjonalne gospodarowanie budżetem reklamowym.” – podsumowuje Golonka.