Qumak otworzył w Płocku centrum usług outsourcingu IT

Paweł Jaguś, prezes Qumak S.A.
Paweł Jaguś, prezes Qumak S.A.

Qumak S.A. otworzył w Płocku Centrum Usług Service Desk, które będzie zajmować się outsourcingiem procesów IT dla klientów spółki. Dzięki nowo powstałemu ośrodkowi wszystkie usługi Service Desk realizowane przez Qumak, prowadzone będą teraz w jednym miejscu. Utworzenie centrum jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju działalności firmy w obszarze outsourcingu IT.
Nowo otwarte Centrum Usług Service Desk świadczyć będzie kompleksowe usługi IT w ramach wszystkich dotychczas realizowanych przez spółkę kontraktów outsourcingowych. Centrum zapewni m.in. zdalne wsparcie informatyczne dla klientów korporacyjnych oraz małych i średnich firm, a także klientów indywidualnych, w ramach usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych. Dodatkowo, specjaliści Qumak obsługiwać będą zgłoszenia informatyczne i około informatyczne oraz wspierać realizację projektów własnych firmy. W perspektywie kilku najbliższych miesięcy Qumak planuje zatrudnić 200 osób z różnymi kompetencjami.
Decyzja o lokalizacji naszego centrum w Płocku nie była przypadkowa. Władze miasta pokazały otwartość, zaangażowanie oraz zrozumienie potrzeb biznesowych. Dzięki temu sprawnie zrealizowaliśmy wszystkie kwestie formalne niezbędne w świadczeniu usług outsourcingowych – mówi Jacek Suchenek, Wiceprezes Zarządu Qumak S.A. Chcemy rozwijać naszą działalność w zakresie outsourcingu IT. Jesteśmy w trakcie pozyskiwania nowych kontraktów w tym obszarze, co mam nadzieję, przyczyni się również do rozwoju otwartego właśnie centrum usług w Płocku – dodaje.

Qumak jest firmą technologiczno – informatyczną, która od trzydziestu lat oferuje rozwiązania informatyczne i infrastrukturalne dla sektora prywatnego i publicznego. Jednym z obszarów działalności jest świadczenie usług outsourcingu IT. Klientami Qumak S.A. są m.in. firmy z sektora telekomunikacyjnego czy energetycznego. W przyszłości spółka planuje rozwijać swoje centrum także w zakresie innych usług outsourcingowych, w tym contact center.