RTB House po raz kolejny wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie

biuro praca raport

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na naszym kontynencie. Spółka RTB House zajęła 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego.

Financial Times, we współpracy ze Statista, po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się europejskich firm. Efektem prac jest lista 1000 firm, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2014-2017.

W tym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost przychodów o 721%, osiągając poziom 43,6 milionów euro w 2017 roku. W ciągu 4 lat liczba pracowników potroiła się. Obecnie zespół tworzy ponad 400 osób.

To wielki zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie najszybciej rozwijających się firm w Europie. Jest to niezwykle ważne dla nas jako firmy technologicznej, która nieustannie rozwija i podnosi jakość swojej oferty produktowej, skierowanej do całej branży e-commerce.” – podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House. „Obecnie patrzymy w przyszłość i chcemy poszerzać posiadaną przez nas wiedzę, technologię oraz zasoby, które pomogą nam opracowywać kolejne, przełomowe rozwiązania. Dobrym przykładem tego, jak w praktyce realizujemy tę wizję jest uruchomienie dwóch nowych działów: AI Marketing Lab i Creatives Lab.

Od momentu założenia spółka RTB House zmienia branżę marketingową, a wykorzystanie deep learningu jest postrzegane jako prawdziwy przełom. Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu w 100 proc. algorytmów, firma RTB House ponownie rzuciła wyzwanie sobie i branży reklamowej otwierając w maju 2018 roku AI Marketing Lab – oddzieloną od głównego działu R&D jednostkę, zajmująca się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

RTB House otworzyło niedawno również Creatives Lab. Dział skupia się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.