SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł

e-commerce

Dzięki umiejętnemu ratowaniu porzucanych koszyków oraz kampaniom inspirującym do zakupów online system SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł. To kwota transakcji zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy, od września 2015 do września 2016 roku, dzięki wykorzystywanym przez SaveCart rozwiązaniom angażującym klientów e-sklepów.    

SaveCart monitoruje i zapisuje pełną aktywność wszystkich klientów sklepu – niezarejestrowanych gości, stałych użytkowników oraz niezdecydowanych klientów – tworząc ich profile behawioralne. Dzięki temu umożliwia dotarcie do konkretnego klienta z wybranym, idealnie dopasowanym do jego potrzeb i zainteresowań komunikatem. Komunikat taki emitowany jest w czasie rzeczywistym – podczas obecności użytkownika na stronie, np. tuż po przerwaniu zakupów, co znacząco zwiększa siłę jego oddziaływania. Klient może otrzymać nie tylko powiadomienie pop-up, ale też spersonalizowaną pod swoim kątem wersję całego sklepu.

125 mln zł to niesamowity wynik, szczególnie kiedy uświadomimy sobie, że środki te nie trafiłyby na konto naszych klientów, gdyby nie działania SaveCartu. Osiągnięte rezultaty to efekt nie tylko uratowanych koszyków, ale też kampanii angażujących do dokonywania zakupów – jak dynamiczna modyfikacja layoutu sklepu w celu uwypuklenia rekomendowanych produktów dobranych na podstawie gustu użytkownika – czy też rekomendacji produktowych – jak silnik rekomendacji polecający pasujące produkty do właśnie zakupionego – mówi Marta Sarnecka, która odpowiada za dział account i optymalizacji kampanii.

System jest oferowany w modelu Saas (Software as a Service) do samodzielnej obsługi przez klienta, ale cały proces integracji pozostaje po stronie SaveCart. Firma wspiera też klientów w przygotowaniu pierwszych, darmowych kampanii testowych oraz na życzenie partnera oferuje pełną obsługę w ustawieniu i prowadzeniu kampanii, a także przygotowaniu kreacji. Instalacja systemu nie wiąże się z żadnymi opłatami początkowymi i integracyjnymi. Sposób płatności za usługę jest elastyczny i zawiera opcję stałego wynagrodzenia miesięcznego ustalonego z klientem lub model prowizyjny za transakcje zrealizowane za pomocą systemu.

Z usług SaveCart korzysta już 140 klientów, w tym m.in.: Tchibo.pl, Almi Decor, WorldBox, Urban City, Deni Cler, Chmielna20.pl, Gatta, Ecco, Wittchen, Skalnik, Duka, Mustache.pl, Quiosque, Coccodrillo, Koszulkowo, Sklep Presto, Yessport. System funkcjonuje też w formie plug-in na platformach: Shoplo oraz Presta Shop.