Simply Data partnerem Ailleron SA na rynku greckim i na Cyprze

0
iLumio – system interaktywnej obsługi gości hotelowych
iLumio – system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie multimedialnym centrum rozrywki. Oferuje gościom nowy standard komfortu, a hotelom efektywne narzędzie sprzedaży usług. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt wybierają największe światowe sieci hotelowe, a w Polsce 80% nowo budowanych hoteli 4/5*. System wdrażany jest również w szpitalach, na stadionach czy w centrach konferencyjnych – wszędzie tam, gdzie istotny jest dostęp do bieżących informacji oraz rozrywki.

Ailleron SA wprowadza swój innowacyjny system interaktywnej obsługi gości hotelowych iLumio na kolejny europejski rynek z silną branżą hospitality. Nowym partnerem jednej z  czołowych polskich spółek IT została grecka Simply Data. Ma ona odpowiadać za sprzedaż i promocję rozwiązań iLumio w Grecji i na Cyprze.

Wierzymy, że współpraca z firmą Simlpy Data będzie owocna i korzystna dla obu stron. Simply Data prężnie działa na greckim rynku od 2004 roku i obsługuje obecnie ponad 500 klientów z branży hotelowej dostarczając szeroki zakres usług telekomunikacyjnych. Dzięki iLumio nasz grecki partner będzie mógł rozszerzyć swoje portfolio, co umożliwi mu oferowanie pełnego zakresu usług związanych z cyfrową obsługą gości – mówi Grzegorz Młynarczyk, Wiceprezes Ailleron SA.

Rynek turystyczny to od lat jeden z najsilniejszych i najbardziej stabilnych sektorów w tym kraju. Jak wynika z raportu Greek Hospitality Report z 2015 roku, grecki sektor turystyczny jest w bardzo dobrej kondycji i odnotowuje stałe wzrosty. W 2014 roku Grecja zanotowała wzrost liczby turystów w stosunku do roku poprzedniego aż o 20,7%, a wpływy z turystyki zwiększyły się o 10,2%[1]. Rok 2015 był dla Greków jeszcze bardziej korzystny. Ogółem, w ubiegłym roku Grecję odwiedziło 23,8 miliona turystów, wydając 13,6 biliona euro. Liczba osób lądujących w Athens International Airport wzrosła o prawie 23% w roku 2015 w porównaniu z rokiem 2014[2].

Stały rozwój greckiego sektora turystycznego nie dziwi, ponieważ inwestorzy, widząc potencjał rynku, bardzo chętnie otwierają  nowe obiekty. Obecnie powstaje duża ilość hoteli 4 i 5 – gwiazdkowych, co daje nam wiele możliwości rozwoju w tym regionie. Cieszy nas, że branża hotelarska dostrzegła już potencjał nowoczesnych systemów hotelowych, dzięki czemu z powodzeniem realizujemy ekspansję na kolejnych rynkach. Największym zainteresowaniem wśród greckich hotelarzy cieszy się nasz najnowszy produkt– iLumio Mobile Concierge. Aplikacja mobilna umożliwia podróżującym bezpośredni kontakt z hotelem, daje możliwość mobilnego check-in‘u i check-out‘u, przeglądania oferty hotelu, zamawiania usług czy rezerwacji stolika w restauracji. Prawdziwym hitem, szczególnie na greckich wyspach, jest możliwość rezerwacji leżka przy basenie przez smartfona. Każdy kto na wakacjach lubi dłużej pospać nie musi się już zrywać o świcie, aby zająć ręcznikiem leżak – aplikacja zrobi to za niego! – dodaje Justyna Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca iLumio.

Czytaj również:  PL Group planuje skupić do 1 mln akcji własnych

Według GBR Tourism Consulting w 2016 roku Grecja znowu odnotuje wzrost liczby turystów o około 2% – 5%. Optymizm widać również wśród samych hotelarzyn – około 6 na 10 właścicieli hoteli prognozuje poprawę poziomu obłożenia o conajmniej 2%[3]. Nowe inwestycje i stale rosnąca liczba turystów mogą przyczynić się do jeszcze lepszych wyników tego sektora na koniec tego roku.

[1] http://money-tourism.gr/greek-hospitality-report-2015/?lang=en

[2] http://www.hotelnewsresource.com/pdf16/GBR_2015Q4.pdf

[3] http://www.hotelnewsresource.com/pdf16/GBR_2015Q4.pdf