Spółka Saly z portfela Dawida Zielińskiego uczestnikiem programu Microsoft for Startups Europe

Sebastian Religa – zdjęcie
Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, został wybrany do programu Microsoft for Startups Europe, wspierającego perspektywiczne projekty software’owe w Europie. Zarząd Spółki podkreśla, że udział w programie oznacza wsparcie nie tylko w finansowaniu, ale także w zakresie technologii i marketingu. Zapewnia również dostęp do rozległej sieci partnerskiej Microsoft.

Microsoft for Startups to globalny program mający na celu wsparcie start-upów w rozwoju i skalowaniu ich biznesu. Inicjatywa zapewnienia najbardziej perspektywicznym przedsięwzięciom pomoc w rozwoju ich projektów w zakresie zaplecza technologicznego i doradztwa na najwyższym poziomie. Microsoft for Startups oferuje liczne korzyści dla każdego startupu, między innymi narzędzia Microsoft, dostęp do usług Azure, szkolenia, case studies, sesje biznesowe, bezcenne wskazówki rynkowe i wiele innych. Ponadto, dla firm, które spełniają określone kryteria kwalifikacyjne, przewidziane są dodatkowe benefity.

  • Saly, jako platforma e-commerce B2B to rozwiązanie z ogromnym potencjałem, które idealnie wpasowała się w potrzeby rynku i zwiększone zapotrzebowanie na rozwiązania w obszarze e-commerce. Benefity i know-how ze strony Microsoft pomogą nam m.in. w dostarczaniu naszym klientom jeszcze lepszych insightów sprzedażowych i analiz opartych o Machine Learning oraz zapewnią najwyższe standardy bezpieczeństwa i kolokacji danych – mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Dla klientów i partnerów Saly oznacza to pełne wykorzystanie technologii kryjącej się za Azure – produktów i usług w chmurze Microsoft. Nie tylko jeśli chodzi o kolokacje i bezpieczeństwo danych, ale również analizy w oparciu Machine Learning. Dodatkowo, Spółka będzie mogła wspierać naszych klientów w rozwoju ich sprzedaży B2B poza granicami Polski, dzięki możliwości uruchomienia dedykowanych instancji Saly w niemal każdym zakątku świata za pośrednictwem platformy chmurowej Azure.

  • Bardzo cieszymy się, że nasze rozwiązanie zostało dostrzeżone i docenione przez takiego lidera, a co najważniejsze, że możemy rozwijać się z jego mocną asystą technologiczną – dodaje Sebastian Religa.

Dzięki udziałowi w programie i płynącym z niego korzyściom, Saly zamierza wzmocnić swoją pozycję oraz dostarczać swoim klientom jeszcze lepsze narzędzie do sprzedaży b2b, które wyniesie ich sprzedaż i obsługę klientów biznesowych na wyższy poziom. W realizacji planów pomogą Spółce 3 mln zł pozyskane od Dawida Zielińskiego, założyciela oraz prezesa Columbus Energy.

Współpraca z Dawidem Zielińskim to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa Saly S.A. Przez ostatnie 2 lata firma samodzielnie inwestowała w budowę i rozwój oprogramowania, pozyskując dużych klientów: m.in. polski ecommerce z elektroniką użytkową – Morele.net, francuskiego producenta rozwiązań smart home – Somfy, dostawcę oprogramowania i ładowarek do samochodów elektrycznych – Nexity czy czołowego producenta ochrony urządzeń mobilnych w Polsce – 3mk Protection.

  • Oprócz tak oczywistych trendów jak globalizacja i cyfryzacja, niebagatelną rolę odgrywają obecni decydenci procesów zakupowych B2B. Nasze pokolenie, zwane potocznie Millenialsami, odpowiada już za ponad 73% wszystkich decyzji. Jesteśmy przyzwyczajeni do UX i customer experience, które znamy ze swoich codziennych e-zakupów i tego samego oczekujemy od systemów B2B, na których pracujemy – dodaje Anna Arak-Stachacz, Członek Rady Nadzorczej Saly S.A.

Rozwiązanie Saly tworzy dla firm nowy kanał sprzedaży online oraz zapewnia niezbędne dane i analizy w celu maksymalizacji efektywności procesu sprzedaży B2B.