Sunday Energy z decyzją GPW o wprowadzeniu akcji do obrotu

Michał Sochacki, Prezes Zarządu Sunday Energy S.A.
Michał Sochacki, Prezes Zarządu BeeIN S.A.

Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia akcji serii A i B do obrotu na rynku NewConnect spółki Sunday Energy – dostawcy rozwiązań z rynku OZE. W grudniu 2020 roku firma przeprowadziła ofertę publiczną akcji o wartości 4 mln zł. Zarząd spółki zapowiada publikację strategii rozwoju, wyznaczającej nowe kierunki wzrostu wartości. Jednocześnie wiosną br. zostanie przeprowadzony rebranding Sunday Energy.

4 lutego Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A (1 000 000 akcji) i serii B (160 000 akcji), o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

– Decyzja GPW zbliża nas do debiutu na rynku NewConnect, który będzie bardzo istotnym krokiem w historii działalności spółki. Jednocześnie w ciągu najbliższego miesiąca planujemy zaprezentować obecnym i potencjalnym inwestorom nową, rozszerzoną strategię rozwoju spółki, połączoną z rebrandingem. Dokument będzie wskazywał nasze priorytety biznesowe w perspektywie krótko i średniookresowej, których celem jest wzrost pozycji konkurencyjnej spółki i dalsza budowa jej wartości. W strategii większy udział będą mieć komplementarne technologie rynku OZE wobec energii uzyskiwanej ze słońca – mówi Michał Sochacki, Prezes Zarządu Sunday Energy S.A.

Działalność Sunday Energy opiera się na imporcie i sprzedaży klientom profesjonalnym paneli fotowoltaicznych oraz innych komponentów OZE (m.in. inwertery, pompy ciepła, magazyny energii). Spółka kieruje swoją ofertę również do klientów indywidualnych poprzez sklep e-commerce sundayenergy.pl i rozwija projekty deweloperskie własnych farm fotowoltaicznych. Dodatkowo firma rozwija marketplace: outletOZE.pl

– Debiut na NewConnect stanowi zamknięcie ważnego etapu rozwoju spółki, zapoczątkowanego emisją akcji z grudnia 2020 roku. Dzięki niej szybciej osiągnęliśmy zakładane cele, takie jak rozszerzenie oferty handlowej o panele klasy premium ZNShine czy japońskiego lidera rynku – firmy LEAPTON Solar, rozwój nowej linii biznesowej, związanej z używanymi komponentami OZE czy też uruchomienie serwisu  OutletOZE.pl – dodaje Michał Sochacki.