Western Union wprowadza WU Platformę Connect, wzbogacając paletę międzynarodowych usług przekazów pieniężnych o ofertę ich realizacji przy pomocy urządzeń mobilnych i social mediów

pieniądze

Firma Western Union (NYSE: WU), światowy lider usług przekazów pieniężnych, wprowadziła WU® ConnectSM – innowacyjną platformę technologiczną zintegrowaną z wiodącymi komunikatorami oraz platformami social mediów, aby zapewnić ich użytkownikom unikalny sposób realizacji szybkich i wygodnych przekazów na całym świecie.

Platforma WU Connect umacnia ofertę globalnych usług przekazów pieniężnych Western Union, stwarzając możliwość realizacji przekazów za pośrednictwem zewnętrznych platform cyfrowych i oferując dzięki temu klientom nowe sposoby szybkiego i wygodnego przesyłania pieniędzy do rodziny i przyjaciół.  Klienci będą mogli dokonywać wpłat, korzystając z kart debetowych i kredytowych, a także rachunku bankowego i z łatwością kierować pieniądze do ulokowanych na całym świecie placówek agentów Western Union, elektronicznej portmonetki lub na dostępny rachunek bankowy.

Pod wieloma względami, Platforma WU Connect jest częścią naturalnej ewolucji strategii Western Union zakładającej dotarcie do nowych użytkowników cyfrowych rozwiązań

i mobilnych usług. Transgraniczna platforma Western Union rozwija ofertę wpłat
i wypłat opartych na technologii, procesie wymiany walut i zarządzania danymi, a także dostosowaniu do wymogów regulacyjnych i infrastrukturze służącej przeciwdziałaniu procederowi prania pieniędzy, ułatwiając sprawne i szybkie przekazywanie pieniędzy w niemal każdym zakątku świata

„Western Union, aktywnie wsłuchuje się w głos klientów, wykorzystując ich opinie jako podstawę do wdrażania innowacji w rozwoju usług międzynarodowych przekazów i opłat” – powiedział prezes i CEO Western Union Hikmet Ersek. “Nieustannie wykorzystujemy naszą kluczową siłę, rozwijając cyfrowe usługi, inwestując w technologię i możliwości przystosowania się do łączenia cyfrowego i fizycznego świata”.

David Thompson, wiceprezes ds. międzynarodowych operacji i dyrektor ds. technologicznych Western Union, z entuzjazmem wyraził swoją opinię na temat potencjalnego znaczenia nowej oferty: „W ten sposób Western Union uzyskuje możliwość połączenia swojej cyfrowej platformy z sieciami, z których korzystają użytkownicy, poszukujący coraz wygodniejszych sposobów do wysyłania i odbioru pieniędzy globalnie, na wybranej przez siebie platformie”.

Platforma WU Connect zostanie udostępniona dla strategicznych międzynarodowych komunikatorów, portali społecznościowych i innych cyfrowych sieci. Western Union z niecierpliwością oczekuje na możliwość współpracy z firmami w tym zakresie.

Western Union Connect umożliwia efektywną i terminową realizację przekazów pieniężnych w wielu sytuacjach. Platforma WU Connect oferuje zestaw Interfejsu Programistycznych Aplikacji opartych o wysoce skalowalną infrastrukturę, umożliwiając szybkie wdrożenie systemów do przekazywania pieniędzy w skali krajowej i międzynarodowej. Bez żadnych problemów integruje się z interfejsami użytkownika czy platformami innych firm.