78% Polaków planujących kupno auta używanego, zamierza sfinansować zakup ze środków Programu 500+

0

Według badania opinii przeprowadzonego wśród klientów AAA AUTO na temat czynników wpływających na decyzję zakupu, 78% osób odwiedzających AAA AUTO chce wykorzystać środki pochodzące z Programu 500+ na zakup samochodu. Większość osób (67%) planuje wykorzystać otrzymane pieniądze na spłatę miesięcznych rat kredytowych. Badanie zostało przeprowadzone wśród 2000 osób, we wszystkich oddziałach AAA AUTO w Polsce, w okresie maj- czerwiec 2016 roku.

“Dla wielu rodzin dodatkowe 500 zł może stanowić powazny zastrzyk gotówki. Pieniądze pochodzące z programu 500+ na pewno w części będą przeznaczane przez rodziny na bieżące wydatki domowe czy zakup ubrań dla dzieci. Jednak wyniki naszego badania dowodzą, że większość polskich rodzin zainteresowanych zakupem aut używanych, które będą korzystały z programu 500+, zamierza także przeznaczyć całość lub część tych dodatkowych pieniędzy na zakup samochodu. Spodziewamy się, że częściej będą poszukiwane najtańsze wersje popularnych aut rodzinnych, jak np. Ford Focus kombi, Volkswagen Passat czy KIA Ceed kombi” – powiedział Ken Scarratt, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.

Za kwotę około 500 zł, rodzina może pozwolić sobie na zakup przedstawionych poniżej przykładowych samochodów używanych, które będą spełniały ich oczekiwania:

Model Silnik Rok produkcji
Ford Focus kombi 1.5 EcoBoost / Benzyna 2015
Škoda Yeti 1.4 TSI / Benzyna 2014
Kia Ceed kombi 1.0 T-GDI / Benzyna 2015
Opel Insignia 1.6 Turbo / Benzyna 2013
Volkswagen Passat 2.0 TDI / Diesel 2013
Volkswagen Tiguan 2.0 TSI / Benzyna 2010
Volkswagen Touran 2.0 TDI / Diesel 2011

* Szczegółowe informacje dotyczące warunków kredytu i kosztów na stronie www.aaaauto.pl

Najbardziej istotnymi cechami samochodu używanego dla rodziców i matek są bezpieczeństwo oraz praktyczność, którzy cenią dużo bardziej niż komfort, czy wygląd pojazdu. Kolejnymi, ważnymi dla nich kryteriami wyboru auta są także ekonomiczność silnika i pojemność bagażnika.

Czytaj również:  Millenialsom najbliżej do salonów Opla, Renault i Peugeota. Niemieckie marki premium daleko z tyłu