Bernard Loire pokieruje sprzedażą i marketingiem Mitsubishi Motors w Europie

0

Aby zaspokoić rosnące ambicje jednego z najbardziej wymagających regionów na świecie, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowało się utworzyć samodzielny oddział, zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie, poszerzając obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki w Europie.

Bernard Loire -Mitsubishi Motors
Bernard Loire -Mitsubishi Motors

Silna organizacja

Fundament, na którym stanie Mitsubishi Motors w Europie, to nowa organizacja, której celem jest polepszenie poziomu obsługi klientów i wyników firmy. Podzielono ją pomiędzy dwie różne lokalizacje w Holandii:

– Amstelveen, w pobliżu Amsterdamu, gdzie znajdzie się biuro prezesa i dyrektora generalnego, a także wzmocnione działy marketingu i sprzedaży, PR i prawny.

– Born, w pobliżu Maastricht, gdzie znajduje się Europejskie Centrum Części Zamiennych firmy o powierzchni 55 000 m? oraz działy posprzedaży, finansów i kontroli, a także zasobów ludzkich i IT.

Działania oddziału europejskiego, pod przewodnictwem prezesa i dyrektora generalnego – Bernarda Loire, przejmie nowy zespół wykonawczy, w którego skład wchodzą:

Frank Krol – dyrektor ds. sprzedaży
Alex Thomas – dyrektor ds. marketingu
Ganesh Jawahar – dyrektor obsługi posprzedażnej

Wsparcie sprzedaży SUV-ów i elektryfikacji pojazdów

Ponadto utworzono specjalny departament „Pojazdów elektrycznych”, który ma wykorzystać i wzmocnić pozycję lidera w segmencie aut PHEV Mitsubishi Motors w Europie, zdobytą przez model Outlander PHEV od 2013 roku.

To ważny krok organizacyjny w perspektywie kolejnych inicjatyw związanych z rozwojem elektromobilności gamy MMC w Europie (kolejne projekty V2X, …) – jego cele będą skupione wokół rozszerzenia oferty zelektryfikowanych SUV-ów, które pojawią się w najbliższych latach.

Zwiększona obecność

Guillaume Cartier, starszy wiceprezes MMC ds. globalnego marketingu i sprzedaży, zarysował cele nowej europejskiej struktury w szerszym kontekście globalnym: „Z globalnego punktu widzenia Europa jest bardzo wyjątkowym rynkiem – nie dysponuje może największym wolumenem sprzedaży, ale tu kształtują się nowe regulacje i tu nadaje się ton nowym standardom jakości, technologii i wzornictwa.”

Czytaj również:  Polski rynek biurowy rośnie najszybciej w regionie CEE

„Było dla nas oczywiste, że musimy wzmocnić naszą organizację w tym regionie, aby sprostać wyzwaniom, które stawia przed nami plan wprowadzenia kolejnej fali zelektryfikowanych SUV-ów. Jesteśmy pewni, że Bernard Loire i jego nowy zespół Mitsubishi Motors Europe będą na te wyzwania odpowiednio przygotowani.”

* z wyłączeniem Rosji i Ukrainy

7 stycznia 2019 r