Euvic inwestuje w agencję content digital

Euvic inwestuje w agencję content digital

Grupa Euvic, w ramach realizacji długoterminowej strategii rozwoju Integratora 2.0, objęła udziały w FFW Communication, agencji digital z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku. W ramach Grupy, FFW, wspólnie z przejętą niedawno przez Euvic grupą reklamowo-martechową ClickAd S.A., ma tworzyć komplementarną ofertę usług cyfrowych i wspierać klientów w cyfrowej transformacji w obszarze marketingu. Docelowo Euvic ma stać się większościowym udziałowcem FFW Communication. Strony na tym etapie nie ujawniają wartości transakcji.

Euvic jest jedną z największych technologicznych grup kapitałowych w Polsce. Przychód spółek w grupie wyniósł w 2020 roku ponad 500 mln zł, a skonsolidowany zysk prawie 50 mln zł. Ambicje i aspiracje spółki sięgają jednak znacznie dalej. Euvic chce się stać jednym z wiodących w skali Europy podmiotów technologicznych o paneuropejskim profilu działania. Do tej pory skupiał swoją aktywność na 4 kluczowych filarach: software development, body/team leasing, IT infrastructure oraz innovations. Inwestycja w FFW Communication jest kolejnym krokiem do wzmocnienia kompetencji i oferty w zakresie usług digital – 5. filaru działalności Grupy – i rozszerzenia ich o digital marketing, czyli kompetencje w obszarze komunikacji i sprzedaży online.

Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię Integratora 2.0. Dzięki współpracy w ramach Grupy, FFW Communication wspólnie z ClickAd będą mogły zaoferować naszym klientom dodatkowe usługi w zakresie digital marketingu i martechu. Widzimy ogromne możliwości synergii między już funkcjonującymi w Grupie podmiotami oraz naszymi nowymi partnerami. Zależy nam na wspólnym zbudowaniu kompleksowej oferty, wspierającej cyfrową transformację, która dziś jest kluczowym elementem rozwoju każdej firmy – mówi Wojciech Wolny, współzałożyciel i prezes Euvic.

Doświadczenia ostatnich pandemicznych miesięcy przyspieszyły rozwój segmentu digital. Zauważamy zmiany społeczne i zmiany nawyków konsumenckich. Dzięki stworzeniu filaru marketingowego możemy dostarczać naszym klientom nie tylko rozwiązania technologiczne, ale także pomagać im je wdrażać, komunikować, generować na nie popyt i dystrybuować wśród klientów końcowych – dodaje.

Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online. Dzięki dostępowi do wiedzy doświadczonych ekspertów oraz zaawansowanych narzędzi jak programmatic i remarketing będą mogli zrealizować cały, złożony projekt z jednym partnerem. Tak więc nie tylko zamówią stworzenie rozwiązania na podstawie technologii, ale także jego wprowadzenie na rynek.

– Dołączenie do grupy Euvic to dla nas znakomita szansa na zrobienie kolejnego kroku naprzód. Celem jest zbudowanie grupy reklamowej, a już teraz nasz potencjał połączony z możliwościami ClickAd S.A. daje zupełnie inną skalę i możliwości oferowania usług. Wierzę, że wspólnie będziemy mogli zaproponować klientom unikalną i kompletną gamę rozwiązań wspierających cyfrowy rozwój biznesu – wskazuje Krzysztof Małecki, założyciel i partner zarządzający FFW Communication.

W ramach Grupy Euvic, FFW Communication i ClickAd rozwijać będą ofertę najbardziej oczekiwanych obecnie przez klientów usług w ramach digital marketingu. Kompetencje obu spółek marketingowych w ramach budowanego 5. filaru koncentrują się wokół zagadnień związanych z content marketingiem, SEO, buzz marketingiem i performance.

Wspólnie możemy obsługiwać marki w sposób kompleksowy, począwszy od wizji i strategii, poprzez kreację i produkcję materiałów aż po dystrybucję, budowanie zasięgu i finalne zwiększanie sprzedaży klientów w modelu performance – dodaje Maciej Teliszewski, prezes zarządu ClickAd.

W ramach dalszego wzmacniania kompetencji w zakresie digital marketingu Grupa Euvic planuje kolejne akwizycje. Celem jest zbudowanie kompleksowej oferty, która będzie uzupełniać portfolio obecnie oferowanych usług i pozwoli na komplementarną obsługę zarówno klientów Grupy Euvic, jak i dotychczasowych klientów obu podmiotów marketingowych. Już teraz w ramach Grupy działać będzie FFW Communication – agencja digital zorientowana na Content, Re:buzz – agencja świadcząca usługi w zakresie buzz marketingu i ochrony reputacji w sieci, Oraganic Seach – agencja SEO, ClickAd Interactive – agencja i dom mediowy, All4Affiliate – agencja performance i  360 E-com – spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu.