Frisco.pl otwiera nowy sklep w Krakowie

Frisco

Frisco.pl stawia na lokalność i uruchamia nowy oddział w stolicy Małopolski. Będzie dostarczać kompleksowe zakupy z podkrakowskiego magazynu, 7 dni w tygodniu, na wybraną przez klienta godzinę. Z okazji premiery przygotował dla mieszkańców Krakowa akcję powitalną z atrakcyjnymi prezentami.

Jacek Palec, prezes Frisco.pl
Jacek Palec, prezes Frisco.pl

Frisco.pl to krajowy lider w zakupach spożywczych online, z piętnastoletnim doświadczeniem w dostarczaniu produktów pod drzwi klientów. Teraz wybrał Kraków. – W tej chwili z naszych usług korzysta ponad 120 tysięcy gospodarstw domowych. Chcemy umożliwić robienie wygodnych zakupów do domu przez internet wszystkim Polakom, dając im tym samym więcej czasu na to, co w życiu naprawdę ważne. Myślę, że mieszkańcy Krakowa docenią zakupy bez męczących kolejek, maseczek, dźwigania ciężkich toreb, z dostawą pod same drzwi, a przede wszystkim jakość dostarczanych przez nas produktów – mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Kompleksowe zakupy online na Frisco.pl w Krakowie będą możliwe już we wrześniu. Sklep już dziś zaprasza mieszkańców Krakowa do akcji powitalnej. Klienci, którzy wejdą na stronę i zapiszą się do newslettera jako pierwsi, dowiedzą się o dokładnej dacie otwarcia sklepu. Otrzymają także atrakcyjny prezent: rabat w wysokości 50 zł na pierwsze zakupy z darmową dostawą.

Lokalne produkty z krakowskiego magazynu

Aby zachować świeżość dostarczanych produktów, a dostawy realizować punktualnie na wybraną przez klienta godzinę, Frisco.pl w każdej nowej lokalizacji stawia odrębny, lokalny magazyn. W przypadku Krakowa magazyn znajduje się w Cholerzynie. To tutaj, codziennie, dostarczane są produkty od dostawców i producentów, także tych lokalnych. – Dostawy są planowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. U nas artykuły nie leżą tygodniami na półkach, nie są dotykane przez innych kupujących. Najczęściej jeszcze tego samego dnia, wprost od dostawcy, trafiają do klienta. Dostarczanie świeżych produktów to nasza podstawa działania. Potwierdzają to nasi klienci: zebraliśmy już 20 tysięcy opinii, a 95% z nich to pozytywne oceny dotyczące świeżości  produktów – wyjaśnia Jacek Palec.

Frisco.pl wspiera również miejscowy biznes, wybierając na swoich dostawców lokalne firmy.
W przypadku krakowskiego sklepu nawiązano współpracę m.in. z Piekarnią Złoty Kłos, Masarnią Płatek, a także rodzinnym przedsiębiorstwem Anka, oferującym ręcznie lepione pierogi. – Będziemy rozwijać współpracę z miejscowymi dostawcami. Zapytamy także naszych krakowskich klientów o ich preferencje i na tej podstawie będziemy rozszerzać ofertę produktów od lokalnych dostawców – podkreśla Jacek Palec.

Prosto, szybko i wygodnie

We Frisco.pl można zrobić zakupy jak w tradycyjnym hipermarkecie, tylko wygodniej i szybciej.
– Kupimy tutaj wszystkie potrzebne produkty w jednym miejscu, z gwarancją świeżości i dostawą pod same drzwi na wybraną godzinę. Kiedy my starannie przygotowujemy zamówienia, nasi klienci zyskują czas na robienie tego co lubią najbardziej – na życie. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze przyjemniejsze, a jednocześnie mamy pewność, że oferujemy naszej rodzinie produkty najlepszej jakości, które pokonują najkrótszą drogę od dostawcy do naszej kuchni – wyjaśnia Jacek Palec.

Frisco.pl udostępnia wszystkie kategorie produktów, które potrzebne są do zrobienia kompleksowych zakupów do domu – zarówno artykułów spożywczych (świeże owoce, warzywa, mięso, ryby i nabiał), jak i środków czystości, kosmetyków czy produktów dla zwierząt. Dodatkowo, sklep oferuje szeroki wybór produktów ekologicznych, wegańskich oraz wspierających zdrowy tryb życia. W ofercie na początek znajdzie się 8 tysięcy produktów, a ich liczba będzie się sukcesywnie powiększać. Wszystko w cenach jak w sklepach stacjonarnych, z przejrzystymi oznaczeniami cenowymi i promocjami do 50%.

Zakupy można zrobić na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej, a dostarczane są nawet kolejnego dnia, przez siedem dni w tygodniu, od 6 do 23. Sama dostawa jest darmowa zawsze przy zakupach powyżej 250 zł, a dla stałych klientów – powyżej 200 zł. Płatność odbywa się jedynie online, a dostarczenie zakupów przebiega całkowicie bezkontaktowo – kierowca wnosi je pod drzwi mieszkania klienta i nie ma z nim bezpośredniego kontaktu.