Kontrakt z Południowym Koncernem Węglowym, Grupa Tauron

0

Firma Asseco Poland zawarła umowę z Południowym Koncernem Węglowym, która obejmuje serwis i rozwój systemu SAP. Dostawca został przez PKW wyłoniony w drodze przetargu publicznego. Umowa obowiązywać będzie przez 12 miesięcy i zakończy się w listopadzie 2013 roku.

Południowy Koncern Węglowy jest przedsiębiorstwem należącym do grupy Tauron. Tworzą je dwa zakłady wydobywcze węgla kamiennego – Zakład Górniczy Sobieski w Jaworznie i Zakład Górniczy Janina w Libiążu. Roczne wydobycie węgla przez PKW sięga 5 mln ton.

PKW jako pierwszy podjął decyzję o wdrożeniu systemu sprzedaży węgla kamiennego w oparciu  o system klasy ERP. Partnerem wdrożeniowym była firma Asseco Poland, która dostosowała go do specyfiki branży, a także zintegrowała z urządzeniami automatyki sprzedaży, portalem dla partnerów handlowych oraz systemem komunikacji z odbiorcą. Jedną z kluczowych funkcjonalności stworzonych przez Asseco w ramach prac wdrożeniowych była wielowarstwowa aplikacja wagowa dostosowana do współpracy z różnymi rodzajami wag.

– W przetargu wdrożeniowym naszym największym atutem była umiejętność stworzenia aplikacji kompozytowych wspierających specyficzne procesy biznesowe PKW, które nie są obsługiwane przez standardowe aplikacje ERP. Cieszymy się, że Południowy Koncern Węglowy ocenił równie wysoko nasze kompetencje w zakresie utrzymania i rozwoju – mówi Tomasz Pych, dyrektor zarządzający Pionem Przedsiębiorstw, Asseco Poland. – Priorytetem dla Asseco jest wysoka jakość usług, kompetencje w zakresie tworzenia własnych rozwiązań oraz umiejętność zastosowania technologii z uwzględnieniem specyficznych oczekiwań każdego z naszych klientów. To procentuje – dodaje.

Asseco Poland otrzymało certyfikat Partner Center of Expertise, który potwierdza wysoki poziom kompetencji, niezbędnych by sprostać wysokim standardom SAP w obszarze świadczenia usług utrzymania i serwisu. Ponadto Asseco Poland jako pierwszy Partner SAP w Polsce otrzymało akredytację w ogólnoświatowym programie SAP Active Quality Management. Stanowi ona potwierdzenie jakości procesów sprzedażowych i wdrożeniowych, stosowanych przez Asseco. Aktywne zarządzanie jakością przekłada się na wzrost satysfakcji klienta, osiągnięcia sprzedażowe oraz pozwala świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Czytaj również:  Podsumowanie FinTech & InsurTech Digital Congress 2018