ONE MORE LEVEL S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect, otrzymała informację od wydawcy gry „God’s Trigger” – Techland Sp. z o.o. o rozpoczęciu jej kampanii marketingowej w dniu 28.02.2019 r. W tym dniu ogłoszona zostanie także data premiery tej produkcji, która trafi od razu na platformy PC (Steam), Microsoft Xbox One oraz Sony Playstation 4.
Emitent powziął informację od Techland Sp. z o.o. będącej wydawcą jego gry „God’s Trigger” o wyznaczeniu dnia 28.02.2019 r. jako terminu rozpoczęcia jej kampanii marketingowej. W tym samym dniu wydawca ogłosi również datę premiery tej gry. „God’s Trigger” trafi jednocześnie do sprzedaży na platformy PC (Steam), Microsoft Xbox One oraz Sony Playstation 4. ONE MORE LEVEL S.A. wraz z Techlandem pracowali wspólnie nad przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej dla gry. Spółka finalizowała także dopracowanie niektórych elementów tej produkcji, co powinno zwiększyć zainteresowanie nią wśród graczy oraz poziom sprzedaży. Zarząd ONE MORE LEVEL S.A. uważa, że dzięki potencjalnemu sukcesowi tego największego jak dotąd projektu w historii Spółki będzie ona mogła jeszcze bardziej zaistnieć w branży producentów gier komputerowych oraz wśród uczestników rynku kapitałowego.
„Cieszymy się, iż po długim okresie pracy nad projektem „God’s Trigger” zmierza on do kulminacyjnego momentu. Wierzymy, że globalna kampania reklamowa, którą zaprojektowali dla naszego tytułu nasi partnerzy z Wydawnictwa Techland odniesie wielki sukces, co przełoży się nie tylko na rozpoznawalność marki God’s Trigger oraz One More Level, ale również na bardzo dobrą sprzedaż gry.” – wyjaśnia Iwona Cygan-Opyt, Prezes Zarządu Spółki ONE MORE LEVEL S.A.
W 2018 r. Emitent zaprezentował grę „God’s Trigger” na targach Electronic Entertainment Expo 2018 (E3) w Los Angeles oraz podczas amerykańskich targów PAX WEST w Seattle. Flagowa produkcja ONE MORE LEVEL S.A. została też pokazana na krajowym rynku w trakcie największych polskich targów poświęconych tematyce gier komputerowych – Poznań Game Arena 2018.
Spółka w czerwcu ub. roku podpisała umowę licencyjną z podmiotem, który będzie wyłącznym Wydawcą nowej gry z gatunku FPP produkowanej przez ONE MORE LEVEL S.A. Łączny budżet tego projektu sięga 4,5 mln zł. Nowa produkcja z gatunku FPP powstanie przy użyciu technologii Unreal Engine, a jej zapowiedź została przewidziana na drugą połowę tego roku. Gra będzie docelowo tworzona na platformy PC, Xbox oraz PlayStation.
„Równocześnie pamiętamy wciąż o rozwoju naszego drugiego projektu, nad którym rozpoczęliśmy pracę już jakiś czas temu. Sukces rynkowy „God’s Trigger” będzie dużą szansą na umocnienie pozycji studia One More Level, co przełoży się na zwiększenie jego atrakcyjności na rynku pracy, a więc na poszerzenie zespołu pracującego nad nową grą. Chcemy, aby nasz drugi projekt był prawdziwym pokazem umiejętności naszego zespołu, a pierwsze szczegóły zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku.” – zakończyła Prezes Cygan-Opyt.
Spółka dzięki zmianie profilu działalności i koncentracji na produkcji gier komputerowych notuje poprawę wyników finansowych. W samym 3 kw. 2018 r. Emitent wypracował 81 tys. zł zysku netto przy przychodach netto ze sprzedaży wynoszących 1.257 tys. zł. Po trzech kwartałach 2018 r. zysk netto Spółki wzrósł do 294 tys. zł wobec 230 tys. zł rok wcześniej, a przychody netto ze sprzedaży do poziomu 3.238 tys. zł z 279 tys. zł.