Outdoorzy S.A. liczą na dynamiczny rozwój po debiucie na NewConnect

0

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, zadebiutowała we wtorek na rynku NewConnect, kończąc pierwszy dzień notowań 72% wzrostem kursu. Emitent zamierza realizować przyjęty plan rozwoju i umacniać swoją pozycję rynkową.

Kurs odniesienia podczas wtorkowego debiutu Spółki na rynku NewConnect wynosił 0,25 zł, a na zamknięciu sesji kurs wzrósł do 0,43 zł. Wartość obrotów akcjami Outdoorzy S.A. przekroczyła 188 tys. zł. Był to tym samym jeden z najbardziej udanych tegorocznych debiutów na alternatywnym rynku. Emitent pozyskał w trakcie przeprowadzonej oferty prywatnej środki w wysokości 625 tys. zł, które przeznaczył m.in. na zwiększenie zatowarowania swojego magazynu, aby móc realizować zamówienia w opcji wysyłki w ciągu 24 godzin. Outdoorzy S.A. planuje także wprowadzić responsywną wersję sklepu, która umożliwi korzystanie z niego użytkownikom urządzeń mobilnych. Zarząd Spółki jest przekonany, że debiut na rynku NewConnect wpłynie bardzo korzystnie na zaufanie jej partnerów biznesowych do niej oraz pozwoli umacniać pozycję rynkową.

„Cieszymy się z tak udanego debiutu oraz zaufania inwestorów, jakie zostało nam okazane. Uważam, że po tak dobrym debiucie inwestorzy z pewnością będą uważnie obserwować Spółkę. Nasze działania w najbliższych tygodniach będą koncentrowały się na maksymalizacji sprzedaży w okresie świątecznym, który jest dla nas niezwykle istotny oraz dopięciu kilku ważnych projektów na sezon wiosenny, a związanych z produktami własnej marki TOTEM. Bardzo nam zależy, aby zintensyfikować także prace nad nową wersją sklepu.” – ocenia Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Spółka zakończyła 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 najwyższymi w historii kwartalnymi przychodami netto ze sprzedaży, które ukształtowały się na poziomie prawie 1.999 tys. zł i wypracowała zysk netto w kwocie 32 tys. zł. W analogicznym okresie poprzedniego roku obrotowego wartość przychodów netto ze sprzedaży sięgnęła 1.338 tys. zł, a strata netto przekroczyła 30 tys. zł. Wyraźny wzrost przychodów Emitenta był wynikiem pozyskania przez niego środków z emisji akcji serii C, które pozwoliły zwiększyć stany magazynowe oferowanych towarów. W ten sposób Outdzoorzy S.A. zmniejszyli liczbę zamówień wycofywanych przez Klientów z realizacji z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania na dostarczenie towaru. Spółka przeniosła się już do nowej siedziby, która jest znacznie większa i dostosowana do potrzeb. Pozwala na sprawną obsługę znacznie większej ilości zamówień niż dotychczas. W całym roku obrotowym 2015/2016 Emitent wypracował zysk netto w wysokości 52 tys. zł przy przychodach netto w sprzedaży na poziomie 5.817 tys. zł.

Czytaj również:  ONE MORE LEVEL S.A. zaprezentuje grę God’s Trigger na amerykańskich targach PAX WEST