Polacy lubią zmianę

0

Biznes rozwijający się szybciej, niż zakładano, zbliżające się otwarcie nowej lokalizacji przy Placu Unii, sukcesywne budowanie społeczności wśród najemców, dzięki wspólnym warsztatom i niestandardowym eventom. Compass Offices, który wszedł na polski rynek jesienią 2015 roku kipi pomysłami i podsumowuje pierwsze pół roku funkcjonowania w Polsce. Czego Polacy oczekują od swoich biur? Dlaczego źródła tych oczekiwań należy doszukiwać się w naszej kulturze? Jakich Klientów przyciąga Compass Offices? O to wszystko zapytaliśmy Hadley’a Deana, CEO Compass Offices EMEA. 

Hadley DeanCompass Offices wszedł na polski rynek jesienią zeszłego roku. Jak ocenia Pan Wasz biznes po tych kilku miesiącach?

Na polskim rynku obecni jesteśmy zaledwie od września 2015 roku, ale rozwijamy się w tempie, którego nie zakładaliśmy. I jesteśmy tym absolutnie zachwyceni. Spora część powierzchni naszego drugiego centrum w Plac Unii, wynajęta zostanie jeszcze przed otwarciem. To tylko pokazuje, że Polacy szukają dla siebie nowych, elastycznych rozwiązań biurowych, zoptymalizowanych cenowo.

Czy może Pan zdradzić więcej szczegółów związanych z Waszym drugim centrum?

Plac Unii otwieramy na początku kwietnia. Wybraliśmy ten budynek ze względu na jego znakomitą lokalizację, ale także nieco inne otoczenie,  które doskonale pasuje do profilu naszego Klienta. Naszą ofertę kierujemy do młodych ludzi, którzy odnieśli już w biznesie pierwszy sukces. Oni także chcą pracować w nowoczesnych przestrzeniach, a dodatkowo być częścią autentycznej społeczności.

Jakich Klientów udało wam się do tej pory pozyskać? I jakiego typu współpracą byli zainteresowani?

Mamy kilka start-upów, ale z reguły są to istniejące już na rynku firmy, zarówno międzynarodowe jak i polskie. Nasz pierwszy Klient to firma założona przez Anglika z brytyjskim know – how, ale zatrudniająca Polaków. Mamy firmę butikową, będącą absolutnie polskim przedsięwzięciem, która zajmuje się fuzjami i przejęciami na rynku Waste Management. Biuro wynajął  u nas jeden z działów skandynawskiej firmy produkującej urządzenia dla branży medycznej. Mamy też agencję rekrutacyjną, która powstała w dniu podpisania z nami kontraktu. Większość naszych Klientów, których wolimy nazywać Członkami, planuje zostać z nami na dłużej, ciesząc się elastycznością oferowanych przez Compass Offices usług.

Jakie najczęściej pytania zadają Wam potencjalni Klienci? Z jakimi przychodzą wątpliwościami?