Rekordowy kwartał PragmaGO: wzrost obrotów o 54% r/r i prawie 4 tys. aktywnych klientów, 99 mln zł obrotu we wrześniu zapowiada kolejne rekordy

Tomasz Boduszek, Prezes Zarządu Pragma PragmaGO
Tomasz Boduszek, Prezes Zarządu Pragma PragmaGO

Fintechowa spółka PragmaGO SA zanotowała w III kwartale 2021 r. kolejny rekord zrealizowanych obrotów oraz ilości Klientów. Spółka sfinansowała w tym okresie należności o wartości 266 mln zł (+ 54% r/r) dla 3.819 klientów (rok wcześniej 1.221).

„To był dla nas doskonały kwartał. Wzrost obrotów o ponad 50% jest świetnym wynikiem, szczególnie w kontekście udanego III kwartału 2020 (po słabym covidowym maju 2020, już od czerwca ubiegłego roku zdecydowanie zwiększaliśmy nasze wyniki). Baza zatem nie była niska. Szczególnie cieszymy się z ilości przedsiębiorców korzystających z naszych usług, których liczba dynamicznie rośnie – 3,8 tys. klientów to przeszło trzykrotnie więcej niż rok wcześniej. Zaufanie, którym nas darzą, to podstawa do dalszego rozwoju.” – komentuje Tomasz Boduszek, CEO PragmaGO.

Czego PragmaGO spodziewa się w czwartym kwartale?

„Nieustannie wsłuchujemy się w potrzeby klientów i odpowiadamy na nie; cała firma poświęca temu dużo czasu, wobec czego ufam, że kolejny kwartał przyniesie kolejny rekord. Odnotowane we wrześniu 99 mln zł obrotu pozwala myśleć o ambitnych celach, w konkrecie: przekroczenie 1 mld zł obrotu w 2021 r.” – zapowiada Prezes Spółki.