ServiceNow otwieraja biuro w Polsce

Markus Kempkes, dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią w ServiceNow
Markus Kempkes, dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią w ServiceNow

ServiceNow (NYSE: NOW), firma specjalizująca się w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami digital workflow, poinformowała dziś, że rozszerza działalność w regionie Europy Środkowo-Wschodniej otwierając w Polsce biuro z regionalnym kierownictwem.

Warszawskie biuro będzie centrum specjalistycznej wiedzy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który obejmuje również takie rynki, jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Grecja. W ramach ekspansji firma mianowała Markusa Kempkesa dyrektorem na Europę Środkowo-Wschodnią, a Macieja Ostrowskiego — dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i działalności firmy w Polsce.

Markus Kempkes, który pracuje w ServiceNow od niemal trzech lat, dotychczas kierował organizacją Customer Outcomes w Europie Środkowej, powiedział: „Po wieloletniej pracy w regionie darzę wielką sympatią Polskę i jej mieszkańców. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje doświadczenia, aby wspierać polskie firmy w lepszej organizacji pracy i pomagać im tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla klientów i pracowników”.

Nowe biuro i nowa kadra zarządzająca to wyraz długofalowego zaangażowania w polski rynek technologii informatycznych i komunikacyjnych (ICT), jeden z największych w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowi i dotychczasowi klienci będą mogli korzystać z  bezpośredniego dostępu do platformy ServiceNow w języku polskim, a także kontaktować się z lokalnym zespołem, który rozumie specyfikę kluczowych branż w regionie, takich jak usługi finansowe, technologiczne, komunalne czy też sektor publiczny.

Maciej Ostrowski, który przeszedł do ServiceNow z firmy Oracle, gdzie kierował działem ds. rozwiązań korporacyjnych, powiedział: „Polska gospodarka i firmy zmieniają się. Rynek potrzebuje innowacyjnych, elastycznych rozwiązań oferowanych przez ServiceNow, aby stawić czoła obecnym wyzwaniom i dalej się dynamicznie rozwijać. Właśnie dlatego jestem dumny, że będę częścią nowego polskiego oddziału ServiceNow.
Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, co wspólnie osiągniemy”.