Spółka Jantoń (producent Grzańca Galicyjskiego) w ciągu jednego sezonu podbiła rynek grzanych win

Dzięki podwojeniu wartości sprzedaży Grzańca Galicyjskiego, rozwinięciu marki Zbójeckie Grzane oraz inwestycjom w HoReCa spółka Jantoń w ciągu roku stała się liderem segmentu win grzanych. Obecnie udział firmy w tej kategorii wynosi ponad 80%. Spółka planuje dalszy rozwój w tym obszarze: rozbudowę własnego portfolio produktowego oraz popularyzację win grzanych.

Udział rynkowy firmy Jantoń w kategorii win grzanych wynosi obecnie ponad 80%. Ten sukces firma zawdzięcza przyjętej strategii i konsekwentnemu dążeniu do stania się głównym operatorem w tym segmencie.

W winach grzanych od dawna widzieliśmy ogromny potencjał, a zakup największej marki, czyli Grzańca Galicyjskiego, był strategicznym posunięciem. Nad kontraktem z PWI Vinfort pracowaliśmy przez ponad 5 lat. Już w chwili nabycia Grzańca Galicyjskiego staliśmy się liderem w tym obszarze – mówi Jakub Nowak Prezes Zarządu spółki Jantoń.

– Nie spoczęliśmy jednak na laurach i w ciągu jednego sezonu dynamicznie rozwinęliśmy kategorię. Dzięki intensywnej pracy, wprowadzeniu nowych wariantów Grzańca Galicyjskiego – Miodowego oraz Bezalkoholowego, dużej kampanii marketingowej podwoiliśmy wartość sprzedaży produktów tej marki. Jednocześnie rozwinęliśmy drugie wśród win grzanych – Zbójeckie Grzane.

W nadchodzącym sezonie firma Jantoń planuje dalszy rozwój portfolio produktowego. Spółka przygotowała nowy wariant świąteczny marki Zbójeckie Grzane, a także nowość na rynku – Grzaniec Galicyjski White, odpowiadający na potrzeby konsumentów, którzy dotychczas białe wino grzane musieli przygotowywać samodzielnie.

Ciekawostkę w ofercie firmy stanowi „Smokuś” – bezalkoholowy napój dla najmłodszych, z dodatkiem miodu i soku z cytrynu.

Grzaniec Galicyjski oraz Zbójeckie Grzane będą intensywnie wspierane kampanią marketingową. Ponadto we współpracy z partnerami organizowane będą jarmarki świąteczne w całym kraju, których nieodłączny element kreujący świąteczną atmosferę stanowią Grzaniec Galicyjski oraz Zbójeckie Grzane.

Obecnie głównym celem spółki jest popularyzacja win grzanych, ponieważ naszym zdaniem kategoria ta ma wciąż bardzo duży potencjał – podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy Jantoń.

Ważny element strategii spółki stanowi także współpraca z branżą HoReCa.  W ostatnich latach firma zainwestowała w zakup wyposażenia, które pozwala bez trudu serwować wina grzane Jantoń w większości restauracji oraz w punktach na stokach narciarskich.

Jako jedyna firma na rynku jesteśmy przygotowani do kompleksowej obsługi segmentu win grzanych w kraju. Dbamy o ciągły rozwój tej kategorii, ponieważ jako lider czujemy się za nią odpowiedzialni – wyjaśnia Jakub Nowak Prezes Zarządu firmy Jantoń. – Ponadto z powodzeniem rozwijamy sprzedaż Grzańców poza granicami Polski, zwłaszcza w krajach zamieszkanych przez duże skupiska Polaków, takich jak Wielka Brytania czy USA, gdzie produkt jest doskonale znany.

Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane dla konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Polecane

Sylwia Müller nową Prezeską Zarządu w Seris Konsalnet S.A.

Od początku 2025 roku stanowisko Prezeski Zarządu oraz Dyrektorki...

Ruszyła budowa polskiej morskiej farmy wiatrowej Baltic Power

Po miesiącach przygotowań 11 statków ruszyło na morze by...

Fundusz bValue inwestuje 20 mln zł w Solidstudio – innowacyjne technologie dla elektromobilności

Fundusz bValue ogłosił drugą w tym roku inwestycję. To...

Mateusz Ozór nowym dyrektorem zakładu produkcyjnego Henkel w Raciborzu

Od stycznia 2025 roku zakład produkcyjny detergentów Henkel Polska...

Agencja filmowa w Warszawie – kompleksowa produkcja wideo

Wybór odpowiedniej agencji filmowej w Warszawie to istotny element...
Wiadomości

Paweł Sobkiewicz dołącza do Rady Nadzorczej Medinice SA

Medinice SA, notowana na GPW spółka MedTech, ma nowego członka...

KRAM Investment zapowiada rozpoczęcie budowy trzech parków handlowych w 2025 r.

KRAM Investment planuje dynamiczną ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych...

Mateusz Ozór nowym dyrektorem zakładu produkcyjnego Henkel w Raciborzu

Od stycznia 2025 roku zakład produkcyjny detergentów Henkel Polska...

Ice Code Games stawia na AI i innowacje – nowe podejście do produkcji gier

Realizacja gier opartych na własnym IP, przy jednoczesnym wykorzystaniu...

Sylwia Müller nową Prezeską Zarządu w Seris Konsalnet S.A.

Od początku 2025 roku stanowisko Prezeski Zarządu oraz Dyrektorki...

Simpact Ventures i partnerzy inwestują w platformę analizującą dynamikę społeczną – CulturePulse

Simpact Ventures, wraz z dwoma innymi funduszami, zainwestował w...

Aleksandra Sianecka nową dyrektorką marketingu i relacji z klientem w Auchan Polska

Aleksandra Sianecka objęła z dniem 20 stycznia br. stanowisko...
Coś dla Ciebie

Wybrane kategorie