Spółka z portfela Merit Invest SA planuje debiut giełdowy jako Parkett Service SA.

0

PS24 Sp. z o.o., firma której pakiet 40% udziałów należy do notowanej na NewConnect spółki inwestycyjnej MERIT INVEST SA, podjęła decyzję o debiucie giełdowym. Spółka została również sponsorem obecnego w ekstraklasie koszykówki klubuROSA RADOM”. PS24 planuje zadebiutować na rynku NewConnect pod marką Parkett Service SA, co może mieć miejsce jeszcze w 2018 roku. Po debiucie Parkett Service SA zamierza wypłacać dywidendę.

Zarząd PS24 zakłada, że debiut spółki Parkett Service SA na rynku NewConnect odbędzie się jeszcze w roku 2018, a najpóźniej w roku 2019. Dynamiczna sytuacja na rynku budowlano – mieszkaniowym, na którym firma działa, umożliwia jej szybki rozwój. Polacy coraz częściej sięgają w swoich inwestycjach po podłogę drewnianą, a spółka posiadając odpowiednie zaplecze produkcyjne jest w stanie zaoferować je w konkurencyjnych cenach, stając się realnym kandydatem na lidera rynku w tym sektorze. Dzięki sytuacji rynkowej, obecnie jest idealny okres na zwiększanie skali działalności firmy pod marką Parkett Service, a dla inwestorów możliwość na dokonanie perspektywicznej inwestycji w spółkę z największą wyspecjalizowaną siecią sprzedaży podłóg w segmencie premium. Jest to układ, na którym każdy skorzysta, gdyż model biznesowy spółki jest dopracowany w najmniejszych szczegółach. Spółka obecnie koncentruje się nad aktami prawnymi mającymi na celu dofinansowanie PS24 sp. z o.o., a następnie przekształcenia jej w Parkett Service SA. Ponadto po dokonaniu stosownej wyceny biznesu Spółka prowadzi rozmowy z inwestorami finansowymi oraz prywatnymi. Praktycznie każdego tygodnia Spółka pozyskuje nowe kontrakty. Zainteresowanie inwestorów dofinansowaniem PS24 jest duże. Zarząd PS24 zamierza również skomercjalizować system informatyczny do zarządzania sprzedażą w jednostkach wielooddziałowych i franczyzowych. – „Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami celem obecnych udziałowców jest zbudowanie biznesu o wartości około 70 mln zł do 2023 roku i do realizacji tego celu dążymy z każdym pozyskanym kontraktem, twierdzi Karol Gajewski – Prezes Zarządu PS24, którego rodzina jest obecna na rynku parkietów od blisko 30 lat.

Czytaj również:  Kolejny dobry kwartał Cloud Technologies. Spółka zanotowała 39 proc. wzrost przychodów rdr

Rynek krajowy, który obecnie jest dla spółki kluczowy w zakresie rozwoju sprzedaży, uzupełniany jest kontaktami eksportowymi produktów parkietowych na coraz większą skalę. Od 2018 roku firma planuje być obecna na bardzo dobrze rokujących rynkach wschodnich, gdzie już teraz prowadzone są zaawansowane rozmowy handlowe. Możliwe, że przychody z eksportu pojawią się w PS24 jeszcze w roku 2017. Obecnie spółka posiada pięć podstawowych kanałów sprzedażowych: sieć własnych salonów sprzedaży pod marką Parkett Service, dział inwestycyjny w którym pracuje bezpośrednio z deweloperami i ich klientami (sprzedaż podłóg pod marką własną), dział sprzedaży podłóg drewnianych we współpracy z wykonawcami (parkiety24.pl), dział współpracy z partnerem PPG DECO w jego 47 oddziałach w Polsce i dział eksportu.