TopLevelTennis.com S.A. będzie współpracować nad budową tenisowej gry w technologii VR

Sztuczna inteligencja jest już w stanie wygenerować realistyczny mecz tenisowy między dowolnymi graczami. System może zwiększyć realizm w grach komputerowych [DEPESZA]

TopLevelTennis.com S.A. (poprzednio Thunderbolt S.A.), Spółka notowana na rynku NewConnect, zawarła list intencyjny z austriacką spółką VR Motion Learning GmbH & Co KG, zgodnie z którym spółki rozpoczęły negocjacje odnośnie budowy gry tenisowej w technologii VR. Obie spółki rozważają wykorzystanie w grze gwiazd platformy TopLevelTennis oraz chcą prowadzić wspólne działania promocyjne.

Emitent podpisał list intencyjny z austriacką spółką VR Motion Learning GmbH & Co KG, na mocy którego obie strony rozpoczęły negocjacje dotyczące współpracy w zakresie budowy gry tenisowej w technologii VR. Planowana kooperacja zakłada także tworzenie klubów w grze z obecnymi i przyszłymi gwiazdami tenisa współpracującymi z platformą TopLevelTennis. Spółki planują też prowadzić działania marketingowe na rzecz promocji wspólnych projektów. Zarząd TopLevelTennis.com S.A. widzi ogromy potencjał w wykorzystaniu technologii VR w tenisie.

„Podpisanie listu intencyjnego z austriackim partnerem otwiera przed nami możliwości nawiązania współpracy w zakresie budowy gry tenisowej opartej o technologię VR. Jest to dynamicznie rosnący rynek, który powinien okazać się beneficjentem rewolucji technologicznej. Mamy nadzieję, że nasza kooperacja przyniesie korzyści obu stronom oraz umożliwi nam promocję i budowanie marki TopLevelTennis.” – wyjaśnia Artur Górski, V-ce Prezes Zarządu Spółki TopLevelTennis.com S.A.

Podjęcie decyzji o wzajemnej współpracy TopLevelTennis.com S.A. oraz VR Motion Learning jest uwarunkowane faktem, iż gra w tenisa w technologii VR stanie się bardzo popularna na całym świecie i wpłynie na promocję tej dyscypliny sportu. Celem obu spółek jest dążenie do dystrybucji wyprodukowanej gry tenisowej w technologii VR na skalę światową. Strony ustaliły, że w terminie do 31 marca 2021 r. podpiszą umowę o współpracy, a po jej podpisaniu Spółka będzie partycypowała w miesięcznych wpływach z abonamentów zawodników gry w tenisa w technologii VR.

„Cały czas poszukujemy nowych źródeł przychodów dla naszej platformy i jednym z nim z nich może być sprzedaż abonamentów w ramach gry VR. Nasz partner biznesowy jest podmiotem specjalizującym się w nowych technologiach, w szczególności rzeczywistości wirtualnej i posiada bardzo wysokie kompetencje w tej branży. Znaczącą rolę w progresji projektu gry tenisowej VR może mieć także rozwój rynku e-sportu.” – podsumowuje Górski.

TopLevelTennis.com (poprzednio Thunderbolt S.A. i Compress S.A.) zadebiutowała na rynku NewConnect w 2008 roku. Pod koniec ub. roku Spółka poinformowała o przyjęciu założeń do kierunków rozwoju, rozszerzeniu profilu działalności i rozpoczęciu prac nad budową platformy internetowej o charakterze sportowo-edukacyjnym, na której zamieszczane będą filmy szkoleniowe poświęcone tematyce tenisowej z udziałem gwiazd światowej klasy. Cały projekt będzie realizowany w języku angielskim, co ułatwi jego globalny zasięg oraz ogólnoświatową dystrybucję nagrań poprzez platformę. W kolejnych latach Spółka nie wyklucza rozszerzenia swojej działalności na inne dyscypliny sportu.

Obecnie na platformie TopLevelTennis dostępne są kursy z Borisem Beckerem, Dominiką Cibulkovą oraz Ulą Radwańską. We wrześniu br. udostępniony zostanie także kurs z Wolfgangiem Thiemem – ojcem, trenerem i managerem jednego z najlepszych tenisistów świata – Dominica Thiema. Kolejną gwiazdą platformy będzie też Marco Panichi, trener przygotowania motorycznego Novaka Djokovica.