Vivid Games zaprezentował wstępne wyniki za marzec

vivid games

Vivid Games utrzymuje przychody ze sprzedaży na wysokim poziomie. Poza niesłabnącą kondycją Real Boxing 2, coraz większy wpływ ma na nie rosnąca sprzedaż Eroblast.W marcu Spółka wypracowała przychody na poziomie 2,6 mln zł i zysk netto w kwocie 20 tys. zł. EBITDA za I kwartał to 1,0 mln zł. Na koniec marca na rachunkach Spółki były 2 mln zł.

Real Boxing 2 otrzymał w ostatnich tygodniach kilka następujących po sobie globalnych wyróżnień w kanałach sprzedaży, co dowodzi rosnącego potencjału gry w oczach Apple App Store i Google Play.

Real Boxing 2 jest obecnie w fazie szerokiego eksplorowania kolejnych możliwości zwiększania zarówno zasięgu jak i dochodowości. Z jednej strony stale inwestujemy w angażujące kampanie live-ops i rozbudowę gry. Z drugiej znajdujemy nowe kanały jak TikTok, dzięki którym społeczność użytkowników stale rośnie. Jednym z celów na II kwartał jest odświeżenie animacji wewnątrz gry. Chcemy, by rozgrywka na naszym ringu dostarczała graczom jeszcze więcej wrażeń.” – podkreśla Bartosz Biniecki, product owner Real Boxing 2.

Dzięki wyróżnieniom w kanałach sprzedaży istotnie zwiększyliśmy dzienną liczbę aktywnych użytkowników (DAU). W samym marcu gra została pobrana blisko 1,2 mln razy, z czego aż ~530 tys. to użytkownicy organiczni, czyli tacy, którzy nie wymagają nakładów na user acquisition. ARPU jest nieco niższe niż w styczniu czy lutym i wynosi dla kluczowych rynków 1,09 USD, jednak jest to standardowe odchylenie w sytuacji dużej liczby użytkowników organicznych. Przeanalizowaliśmy ARPU dla ruchu nabytego w ramach UA i tutaj nie widzimy istotnych odchyleń, wobec poprzednich miesięcy.” – tłumaczy Bartosz Biniecki.

Poza Real Boxing 2 Spółka może też pochwalić się coraz wyższymi przychodami Eroblast. „Eroblast jest specyficzną grą. W związku z tematyką nie może liczyć na wyróżnienia kanałów sprzedaży. Nasz zespół jednak konsekwentnie realizuje przyjętą strategię i od podstaw buduje bardzo zaangażowaną społeczność graczy. Przychody w marcu wzrosły o niemal 40% wobec lutego i wyniosły prawie 100 tys. USD. W ubiegły poniedziałek (04.04.) uruchomiliśmy pierwszą kampanię live-ops, a kolejne będą wypuszczane w tygodniowych odstępach. Zakładamy, że to również pozytywnie przełoży się na przychody.” – podkreśla Łukasz Kamiński, product owner Eroblast.

Poza powyższymi Spółka pracuje nad rozbudową portfolio. W marcu ogłosiła, że leitmotivem nowego, nawiązującego do Real Boxing 2, tytułu będzie świat walk karate. 8 kwietnia do dystrybucji na Nintendo Switch trafiła też kolejna gra z segmentu casual – Calm Colors.