Przełomowa współpraca BIK z Grupą Poczty Polskiej

0

Biuro Informacji Kredytowej nawiązało przełomową współpracę z Grupą Poczty Polskiej. Oferta dostępna w ponad 500 placówkach Poczty Polskiej oraz 300 placówkach i Mikrooddziałach Banku Pocztowego umożliwi odwiedzającym stałą kontrolę swojej sytuacji kredytowej poprzez założenie konta w BIK oraz otrzymanie dokumentu potwierdzającego osobistą wiarygodność finansową.

Dzięki współpracy, Grupa Poczty Polskiej stanie się naturalnym łącznikiem pomiędzy BIK a klientem, który poza Internetem, miał do tej pory możliwość bezpośredniego kontaktu tylko z jednym w Polsce biurem obsługi. Teraz każdy odwiedzający Pocztową Strefę Finansową lub placówki Banku Pocztowego, otrzyma możliwość pozyskania dokumentu, który w prosty i przejrzysty sposób potwierdzi jego wiarygodność finansową. Placówki Poczty już udostępniły tę usługę, zaś Mikrooddziały Banku Pocztowego udostępnią ją od pierwszego października.

BIK dostosowuje swoją ofertę do potrzeb konsumentów, wychodząc naprzeciw osobom, które na co dzień nie korzystają z Internetu. Pomagamy klientom nie tylko poprzez zapewnienie bezpośredniego dostępu do ich historii kredytowej w placówkach Grupy Poczty Polskiej. Wspieramy ich również w wykonaniu pierwszego kroku, a więc założeniu konta. Po rejestracji w systemie, odbiorcy już sami mogą swobodnie wybierać produkty i korzystać z usług na portalu BIK – mówi Mariusz Cholewa, Prezes Biura Informacji Kredytowej.

Jak wynika z analiz BIK, w ciągu najbliższych 12 miesięcy, 15 proc. Polaków planuje zaciągnięcie kredytu lub pożyczki. Wśród przyszłych kredytobiorców największą popularnością będą się cieszyły kredyty ratalne, a pojedyncze zobowiązanie najczęściej nie przekroczy 10 tys. zł. Obecność usług BIK w sieci Poczty Polskiej oraz w Banku Pocztowym oznacza dla przyszłych kredytobiorców znaczne łatwiejszy dostęp do swojej historii kredytowej.

Poczta Polska, jako firma ciesząca się społecznym zaufaniem, zapewnia pewność dostarczania listów i paczek. Tak samo działamy oferując usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych miejscowościach. Edukacja finansowa naszych klientów w zakresie historii kredytowej oraz wiarygodności finansowej doskonale wpisuje się zatem w profil naszego działania – mówi Jerzy Jóźkowiak, Prezes Poczty Polskiej. – Jednym z elementów strategii Banku Pocztowego jest edukacja finansowa. Zależy nam, by zarówno dostęp do usług bankowych, jak również wiedza na temat bankowości i świadomość finansowa Polaków była jak najszersza – niezależnie od miejsca zamieszkania. Samodzielne sprawdzanie swojej historii kredytowej w bazie BIK jest kolejnym etapem tych działań, ważnym dla Klienta, jak również dla banku. Żyjemy w świecie, w którym zobowiązania kredytowe są coraz częstsze, a więc ważna jest możliwość śledzenia ich na bieżąco, w sposób kompleksowy. Te potrzeby spełniają raporty BIK – dodaje Tomasz Bogus, Prezes Banku Pocztowego.

Czytaj również:  Cypr za kategorią klienta doświadczonego na rynku CFD, Polska z podobną propozycją

Klienci ponad 800 placówek Grupy Poczty Polskiej będą mogli założyć konto w BIK i tym samym uzyskać dostęp do produktów BIK.

Lista Placówek Poczty Polskiej oraz Banku Pocztowego, w których dostępna jest oferta Biura Informacji Kredytowej: www.bik.pl/bik-na-poczcie