Forbis Group planuje podwoić zatrudnienie. Spółka chce oferować swoje usługi na nowych rynkach

0

CEO Magazyn Polska

Spółka Forbis Group chce w tym roku utrzymać wysokie tempo rozwoju i poszerzyć zakres działalności. W związku z tym spółka zamierza zwiększyć zatrudnienie, być może nawet podwoić.

Specjalizująca się w projektowaniu i realizacji sklepów dla sieci handlowych spółka mogła się w ubiegłym roku pochwalić się 20-proc. wzrostem. Podobnego tempa rozwoju oczekuje także w 2015 roku.

Zatrudnienie w zeszłym roku wzrosło o 100 proc. W tym roku spodziewamy się dalszego wzrostu z racji tego, że przybywa nam klientów i pracujemy nad nowymi kontraktami mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Marcin Powierza, dyrektor zarządzający, członek zarządu Forbis Group. Wzrost zatrudnienia jest nieunikniony i niezbędny, byśmy mogli zaoferować usługi najwyższej jakości. Chcemy utrzymać tempo wzrostu zatrudnienia na podobnym poziomie.

Forbis Group dotąd specjalizowała się w urządzaniu i wyposażaniu sklepów. Ma biuro projektowe wyspecjalizowane w realizacji zleceń dla handlu detalicznego i własne zaplecze realizacyjne. Wytwarza też meble na potrzeby prowadzonych projektów. Spółka zapowiada, że chce nie tylko zdobyć nowych klientów na rynku, na którym dotychczas prowadziła działalność, lecz także zaproponować swoje usługi na pokrewnych rynkach.

Prowadzimy wzmożone działania mające na celu pozyskanie klientów, czyli galerii handlowych, które w tej chwili albo rozpoczęły, albo rozpoczynają, albo planują rozpoczęcie inwestycji związanych z budową nowych galerii bądź rewitalizacją już istniejących  informuje Marcin Powierza. Stawiamy na projekty i remonty powierzchni wspólnych galerii handlowych, food courtów. Już w ubiegłym roku realizowaliśmy z dużym powodzenie projekty w tym obszarze, a w tym roku będziemy to kontynuować.

Wśród klientów Forbis Group są głównie sieci obuwnicze i odzieżowe: CCC, Prima Moda, Wojas, Potis & Verso, Lacoste, Max Mara, Armani i nie tylko. Spółka podkreśla, że stara się poszerzać portfolio klientów. Obsługuje więc też banki, takie jak PKO BP czy mBank. Działa na rynku usług medycznych , realizowała projekty dla sieci Lux Med, Enel-Med oraz Medicover.

Czytaj również:  Polacy nie chcą czekać na wizytę do lekarza. Większość płaci więc za świadczenia zdrowotne z własnej kieszeni

– Chcemy także realizować coraz więcej projektów dla banków, sieci medycznych i aptek informuje dyrektor zarządzający i członek zarządu Forbis Group.  Rynek medyczny w Polsce mocno się rozwija, powstaje wiele nowych prywatnych sieci medyczne, głównie w większych miastach Polski, a my staramy się za nimi podążać.