Kolejnych 20 sklepów franczyzowych Carrefour otwartych

Carrefour

Na przełomie lipca i sierpnia br. sieć sklepów franczyzowych Carrefour powiększyła się o kolejnych 20 obiektów. Nowe sklepy powstały nie tylko w dużych miastach, jak Katowice, Łódź czy Warszawa, ale także w mniejszych: Bochni, Starym Sączu czy Kołacinie. Model franczyzowy Carrefour pozwala bowiem na elastyczne dostosowanie modelu prowadzonej działalności do lokalnych uwarunkowań i oczekiwań klientów.

Carrefour już od przeszło 3 lat skutecznie rozwija w Polsce swój koncept franczyzowy, w ramach którego w całym kraju działa już ponad 450 sklepów. Ostatnie 20 z nich zostało otwartych w wakacje w 8 województwach i objęło swoim zasięgiem nie tylko duże aglomeracje miejskie (Warszawę, Katowice, Łódź, Kraków, Kielce, Toruń), ale także małe i średnie miasta (Pruszcz Gdański, Bochnię, Stary Sącz, Czyżew), a nawet tereny wiejskie (Kołacin, woj. łódzkie). Pokazuje to, że oferta franczyzy Carrefour jest uniwersalna i pozwala każdemu przedsiębiorcy na odniesienie sukcesu w swoim regionie.

Oferta sklepów franczyzowych Carrefour została tak skonstruowana, aby bez względu na miejsce prowadzonej działalności przynosiła ich właścicielom wymierne efekty.mówi Marek Lipka, Dyrektor Franczyzy Carrefour Polska. Każda lokalizacja analizowana jest przez nas indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany do lokalnych warunków. Co ważne, zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Otwarcie 20 nowych placówek w wakacje to kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby przedsiębiorców w całym kraju i prężnie rozwija się na rynku. dodaje Marek Lipka.

Carrefour to jedna z nielicznych firm w Polsce, która swoim franczyzobiorcom przekazuje kompleksową wiedzę na temat skutecznego prowadzenia biznesu. Współpraca obejmuje szereg elementów, od wyboru i dopasowania oferty produktów do potrzeb klientów, przez sprawną logistykę, działania marketingowe, aż po doradztwo przy rozwiązywaniu bieżących problemów. Franczyza Carrefour to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój sklepu.

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. W Polsce funkcjonują 3 podstawowe koncepty franczyzowe, pozwalające dopasować ofertę i format sklepu do każdej lokalizacji:

  • Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2,
  • Carrefour Express mini market z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, dostosowane zarówno do potrzeb rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich
  • Globi – małe sklepy (o powierzchni mniej niż 100 m²) skierowane do właścicieli małych obiektów w małych miejscowościach oraz na terenach wiejskich

Sklepy franczyzowe Carrefour Express convenience działają także na stacjach paliw LUKOIL.