LPP pracuje nad nową marką. Na rynku powinna pojawić się wiosną 2016 roku

0

CEO Magazyn Polska

Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy House, planuje odświeżenie części z nich. Pracuje także nad wprowadzeniem na rynek szóstej marki, która ma zagospodarować rynek bardziej luksusowych produktów. Będzie skierowana do wymagających klientów, co oznacza również nieco wyższe ceny. Pierwsze sklepy powstaną w I kwartale 2016 roku w Polsce, potem będą otwierane również w innych krajach, w których LPP jest już obecne.

Planujemy wprowadzić pewne udoskonalenia i zmiany w wyglądzie naszych sklepów. To proces ciągły, który powtarza się wielokrotnie w ciągu życia marek. Chcemy też kontynuować prace nad naszą nową, szóstą już marką, która wejdzie na rynek w I kwartale 2016 roku – mówi agencji informacyjnej Newseria Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP.

LPP w swoim portfolio ma 5 marek – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Nowa marka będzie pierwszą skierowaną do bardziej wymagających klientów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Oferta ma obejmować nie tylko odzież, lecz także dodatki. Produkty z wyższej półki to także wyższe ceny. Firma spodziewa się jednak zainteresowania nową ofertą. Jak podkreśla wiceprezes LPP, krajowi konsumenci, choć na ubrania wydają kilkakrotnie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej, doceniają dobre produkty i są w stanie zapłacić za nie znacznie więcej.

Ubrania w Mohito czy Reserved odbiegające od średnich cen bardzo szybko znajdują swoich nabywców. To jeden z czynników, który powoduje, że strefa klientów, którzy są skłonni zapłacić więcej za atrakcyjne dla nich wyroby, stała się przedmiotem naszych badań i dlatego chcemy ją zagospodarować – podkreśla Pachla.

Powierzchnia nowych sklepów ma być większa niż pozostałych marek, w zależności od lokalizacji wyniesie 300-500 mkw. Pierwsze placówki powstaną w Polsce, w ciągu roku od otwarcia firma chce ich otworzyć 20. Dopiero później LPP zamierza wprowadzić markę na inne rynki, na których firma już funkcjonuje – w Europie Środkowo-Wschodniej, Niemczech i na Bałkanach. Jeszcze w tym roku sklepy spółki mają pojawić się również na Bliskim Wschodzie. Obecnie firma posiada sieć niemal 1500 salonów o łącznej powierzchni 681 tys. mkw.