Organic Farma Zdrowia uruchamia sklep pod nowym szyldem

ceo (3)

Spółka Organic Farma Zdrowia, do której należy sieć delikatesów pod tą samą nazwą, zamierza stworzyć sieć sklepów typu convenience pod marką Organic Zielone Oko. Pierwszy taki lokal został otwarty 10 września w Warszawie.

To sklep typu convenience – oferujący konsumentom produkty niedaleko miejsca zamieszkania. Lokal ma również część bistro oraz mini piekarnię.

Zakupy spożywcze realizowane są zazwyczaj codziennie, często w pośpiechu w drodze do lub z pracy lub bez możliwości czy chęci oddalania się od domu  dlatego staramy się wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów i stąd też realizacja koncepcji Organic Zielone Oko – mówi Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia

Organic Farma Zdrowia S.A. zamierza tworzyć kolejne sklepy sieci pod nowym szyldem. Spółka, która prowadzi sieć delikatesów Organic Farma Zdrowia, przejęła w połowie roku sieć Tradycyjne Jadło. W II kwartale spółka miała 15,57 mln zł przychodów wobec 12,45 mln zł przed rokiem oraz zysk netto w wysokości 322 tys. zł wobec 80 tys. zł straty rok wcześniej.