Sodexo Benefits and Rewards Services staje się Pluxee

Pluxee

Sodexo Benefits and Rewards Services przyjmuje nową nazwę i markę Pluxee. Działania te mają na celu:

  • Jeszcze lepsze wsparcie firm w obliczu zmieniającego się środowiska pracy oraz oczekiwań pracowników dotyczących wellbeingu i spełnienia,
  • Wsparcie strategii rozwoju poprzez tworzenie większej wartości dla wszystkich interesariuszy,
  • Przygotowanie gruntu pod wydzielenie firmy i wejście na giełdę (co zostało ogłoszone przez Sodexo 5 kwietnia 2023 r.).

Zdaniem Aurélien Sonet, CEO Pluxee: “Pluxee” to nowa cyfrowa, optymistyczna i innowacyjna marka, która ucieleśnia naszą wizję i nasze silne ambicje na rozwijającym się rynku. Dzięki niej lepiej określimy naszą tożsamość i zbudujemy nowe przewagi. Nowa marka będzie kluczowym wyróżnikiem dla naszych klientów i partnerów oraz przyciągnie do organizacji nowe talenty, zwłaszcza cyfrowe”.

Dlaczego nowa marka?

Pluxee, to preferowany partner dla firm w zakresie tworzenia lepszych, cyfrowych doświadczeń pracowników:

  • Przyjmując nową tożsamość Sodexo Benefits and Rewards Services zamierza silniej wyróżnić się na niezwykle dynamicznym rynku.
  • Pluxee pozwoli swoim klientom promować własną markę pracodawcy, oferując pracownikom innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania w obliczu dynamicznych zmian w świecie pracy.
  • Pluxee umożliwi każdemu pracownikowi czerpanie przyjemności i cieszenie się tym, co dla niego naprawdę ważne.
  • Pluxee, to silny gracz obecny w 31 krajach, który posiada niezbędne narzędzia, aby uchwycić potencjał rosnącego i w dużej mierze niedostatecznie spenetrowanego rynku. Do atutów marki należą: know-how zdobywane od prawie 45 lat, solidne wyniki, wizja i długoterminowe zaangażowanie kluczowego akcjonariusza – rodziny Bellon – oraz zobowiązania CSR, które wzmacniają zaangażowanie pracowników.

Pluxee z misją realizacji ambitnego planu strategicznego

W ramach planu strategicznego na 2025 r. Pluxee zamierza przede wszystkim:

  • Zintensyfikować działalność w swoich kluczowych zakresach związanych z benefitami żywieniowymi, w szczególności poprzez wzrost penetracji w sektorze MŚP.
  • Rozszerzyć swoją ofertę w zakresie dobrego samopoczucia (wellbeing), prezentów, mobilności lub rozwiązań podnoszących siłę nabywczą i zaangażowanie pracowników.
  • Zapewnić klientom oraz ich pracownikom łatwiejszy dostęp do szerokiego zakresu usług za pośrednictwem jednej platformy cyfrowej.

Aby osiągnąć te cele, Pluxee będzie inwestować do 2025 r., 10% rocznych obrotów w nowe technologie.

Pluxee to także nowa marka z niezależną strategią rozwoju:

  • Pluxee to nowoczesna, cyfrowa marka, która odzwierciedla wizję, ambicje i pozycjonowanie w związku z wydzieleniem działalności ogłoszonym przez Grupę Sodexo w kwietniu 2023 roku.
  • Pluxee będzie miała własny zarząd i dedykowane zasoby do realizacji planu strategicznego.
  • Pluxee tworzy wartość dla wszystkich swoich interesariuszy:
  • Dla 500 000 klientów, którym oferuje coraz bardziej kompleksowe, atrakcyjne i zróżnicowane rozwiązania oparte na efektywnym i atrakcyjnym ekosystemie cyfrowym.
  • Dla 36 milionów konsumentów, dzięki spersonalizowanym usługom oferującym większą swobodę, odpowiedzialne wybory i większą siłę nabywczą. Codziennie z usług Pluxee korzysta 6 milionów osób Brazylii, 6 milionów we Francji i ponad 3,5 miliona w Indiach.
  • Dla 1,7 miliona partnerów handlowych, ułatwiając im codzienne życie, pomagając zwiększyć ruch w ich punktach sprzedaży i umożliwiając im lepsze zrozumienie i interakcję z konsumentami przy wykorzystaniu zaawansowanych
  • Dla sektora publicznego, wprowadzając innowacje społeczne, celem zaspokojenia nowych potrzeb pracowników i osób samozatrudnionych, zarządzania pomocą społeczną lub kierowania wydatkami w określonym obszarze. W Europie Pluxee zarządza środkami przeznaczonymi na pomocą społeczną o wartości 4 miliardów euro rocznie.
  • Dla swoich 5.000 pracowników, wzmacniając ich poczucie przynależności oraz pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na życie milionów osób.

Marka Pluxee, stworzona przy współpracy z agencją Conran Design Group (Havas Group), będzie stopniowo wdrażana w 31 krajach, w których działa, do końca 2023 r., począwszy od Brazylii w sierpniu br.