Spółka Simple Day pozyskała w ramach oferty publicznej ponad 4 mln zł

Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day
Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day

Simple Day SA – spółka e-commerce, właściciel marki Twój Cel To – dokonała przydziału 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B i tym samym pozyskała 4,23 mln zł w ramach pierwszej oferty publicznej. Pozyskane środki pozwolą Spółce na zwiększenie rozpoznawalności autorskiej marki Twój Cel To, rozbudowę portfolio produktów Simple Day oraz ekspansję zagraniczną. Koordynatorem oferty akcji był Dom Maklerski INC SA. Spółka planuje debiut na NewConnect w I połowie 2022 roku.

20 grudnia br. zakończyła się pierwsza oferta publiczna akcji Simple Day SA. Z IPO Spółka pozyskała ponad 4 mln zł. Inwestorzy objęli łącznie 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B, po cenie emisyjnej 13,50 zł. W ramach Transzy Małych Inwestorów przydzielonych zostało 11 465 akcji, a w Transzy Dużych Inwestorów 302 263 akcji.

Dziękujemy inwestorom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i wierzą w realizowany przez Simple Day model biznesowy. Zgodnie z harmonogramem IPO dzisiaj – 21 grudnia – dokonaliśmy przydziału oferowanych akcji. Cieszymy się, że do akcjonariuszy naszej spółki dołącza grono inwestorów dobrze rozumiejących nasz biznes, z którymi liczymy na wspólny dalszy rozwój –  mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day SA.

Simple Day SA to właściciel dwóch marek Twój Cel To oraz 4TheBest. Obie linie produktowe oferują produkty z segmentu suplementów diety. 4TheBest obecnie kieruje swój asortyment głównie do graczy, jednak spółka widzi również możliwość rozszerzenia tych produktów na inne segmenty. Z kolei brand Twój Cel To to popularna marka, zwłaszcza wśród płci pięknej, która posiada w swojej ofercie szereg suplementów z kategorii health & beauty. W swoim asortymencie posiada m.in. produkty sygnowane przez Blankę Lipińską oraz Sylwię Bombę.

– Pozyskaliśmy środki wystarczające by zrealizować większość przyjętych celów emisyjnych. Tak jak wspominaliśmy podczas oferty, realizacja części z nich została już rozpoczęta. Aktualnie szykujemy się do uruchomienia dużej kampanii marketingowej marki Twój Cel To. W ostatnich kwartałach zwiększyliśmy również zakup surowców – mówi Michał Karewicz

W grudniu br. firma poinformowała o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów. Rosnąca sprzedać produktów Simple Day ma wpływ na osiągane wyniki finansowe Spółki. Po trzech kwartałach 2021 roku firma odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 14 mln PLN (w porównaniu do 12,7 mln zł z analogicznego okresu 2020 r.). Zysk netto od stycznia do września 2021 wyniósł 5 mln zł.

W I półroczu 2022 roku Simple Day SA planuje dołączenie do grona spółek notowanych na NewConnect.