Dobry czas dla polskich hoteli

ceo (3)

Liczba gości zatrzymujących się w polskich hotelach z każdym rokiem jest coraz większa. Nic dziwnego, że nowe obiekty rosną jak grzyby po deszczu.

W Polsce najwięcej jest hoteli klasy średniej – trzygwiazdkowych. Dynamicznie rozwija się też rynek tych o standardzie ekonomicznym. „Wynika to głównie z kosztów, na jakie mogą sobie pozwolić goście” – wyjaśnia Miłosz Stanisławski. Stale rośnie też zapotrzebowanie na hotele luksusowe. Często zatrzymują się w nich obcokrajowcy, przede wszystkim Niemcy.

Duży wpływ na rozwój bazy hotelowej w Polsce miała organizacja Euro 2012 – mówi serwisowi infoWire.pl Marcin Gałązka. Liczba noclegów wzrosła o 50% w porównaniu ze stanem sprzed 9-10 lat. Jesteśmy pod tym względem liderem w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Hotel to w tej chwili nie tylko pokój i łóżko – to również strefy wspólnego wypoczynku. Zarządzający tymi obiektami starają się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i wprowadzają nowinki techniczne, takie jak: interaktywna telewizja, bardzo szybki internet czy mobilne aplikacje – dodają eksperci z Sound Garden Hotel.