Rekordowe dane – ekspansja SOFORT AG nabiera tempa

Gerrit Seidel, CEO SOFORT AG
Gerrit Seidel, CEO SOFORT AG

Firma za Q1 2015 odnotowała wzrost 40% r/r. Polska znalazła się wśród państw, które w dużym stopniu przyczyniły się do tak dobrego wyniku – od początku roku spółka na tym rynku odnotowała przyrost transakcji o 35% oraz obrotów o 25%.

Oprócz Polski, ponad przeciętne wyniki SOFORT miał także w Belgii, Hiszpanii i we Włoszech. Wszystkie te rynki należą do priorytetowych w strategii rozwoju firmy. SOFORT AG zyskuje głównie dzięki temu, że zgodnie z oczekiwaniami konsumentów coraz więcej e-sprzedawców implementuje tę metodę płatności. Gwarantuje ona maksymalną elastyczność podczas zakupów online, szczególnie w wymiarze transgranicznym.

SOFORT Banking stanowi idealną metodę płatności dla e-sklepów, które skupiają się na potrzebach swoich klientów i chcą rozwijać biznes na rynkach zagranicznych. Dotychczas rozwiązania SOFORT są zintegrowane z ponad 30 000 sklepami w 13 europejskich krajach. Między innymi firmy takie jak: Dell, Deutsche Bahn, Doc Morris, IKEA, Nestlé, Obi, Rossmann, Redcoon czy notebookbilliger.de, wszystkie przeprowadzają swoje płatności za pomocą SOFORT Banking. Celem spółki w średnim okresie jest zaistnienie na wszystkich istotnych rynkach europejskich.

Gerrit Seidel, CEO SOFORT AG
Gerrit Seidel, CEO SOFORT AG

Jesteśmy przekonani, że w przewidywalnej przeszłości metody płatności ograniczające się do funkcjonowania tylko w ramach jednego rynku staną się przeszkodą. Tylko te rozwiązania, które działają ponad granicami, jak SOFORT Banking, będą dominować – powiedział Gerrit Seidel, CEO SOFORT AG. Dodatkowo, spodziewane wdrożenie Dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD 2), powinno w pozytywny sposób przyczynić się do dalszego rozwoju SOFORT. Nowe prawo ma na celu zwiększenie konkurencyjności poprzez otwarcie rynku płatności oraz ułatwienie płatności w obrocie transgranicznym.