Vistula Group: O 6,6 proc. wzrosły przychody ze sprzedaży we wrześniu

0

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group, osiągnięte we wrześniu, wyniosły ok. 30,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych przed rokiem o ok. 6,6 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień wyniosła około 302,4 mln zł i była wyższa o około 9,3 proc. od osiągniętych rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane we wrześniu w segmencie odzieżowym pod markami Vistula, Wólczanka i Deni Cler wyniosły około 16,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 5,8 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 161,9 mln zł i była wyższa o około 8,6 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim pod marką W.Kruk  wyniosły około 11,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o około 7 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w tym segmencie w okresie od stycznia do września wyniosła około 112,7 mln zł i była wyższa o około 6,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

(Newseria Inwestor)

Czytaj również:  Timmermans grozi Polsce "opcją atomową". Co kryje art. 7 UE?