Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group, osiągnięte we wrześniu, wyniosły ok. 30,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych przed rokiem o ok. 6,6 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień wyniosła około 302,4 mln zł i była wyższa o około 9,3 proc. od osiągniętych rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane we wrześniu w segmencie odzieżowym pod markami Vistula, Wólczanka i Deni Cler wyniosły około 16,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 5,8 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 161,9 mln zł i była wyższa o około 8,6 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim pod marką W.Kruk wyniosły około 11,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o około 7 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w tym segmencie w okresie od stycznia do września wyniosła około 112,7 mln zł i była wyższa o około 6,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
(Newseria Inwestor)