Vistula: Wzrost przychodów w sierpniu 13,1 proc. rdr.

ceo (3)

Vistula poprawia wyniki w sierpniu br. Najszybciej rośnie segment odzieżowy.

Vistula Group S.A. osiągnęła w sierpniu 2014 r.  skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 35,3 mln zł i jest to więcej niż w sierpniu 2013 roku o około 13,1 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku wyniosła około 271,6 mln zł i była wyższa o około 9,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego – podała spółka w raporcie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym –  marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler – wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 17,2 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 145,3 mln zł i była wyższa o około 8,9 proc. rdr.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim –  marka W.Kruk – wyniosły około 13,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 4,3  proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 101,2 mln zł i była wyższa o około 6,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.