Vistula poprawia wyniki w sierpniu br. Najszybciej rośnie segment odzieżowy.
Vistula Group S.A. osiągnęła w sierpniu 2014 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 35,3 mln zł i jest to więcej niż w sierpniu 2013 roku o około 13,1 proc.
– W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku wyniosła około 271,6 mln zł i była wyższa o około 9,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego – podała spółka w raporcie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym – marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler – wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 17,2 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 145,3 mln zł i była wyższa o około 8,9 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim – marka W.Kruk – wyniosły około 13,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 4,3 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 101,2 mln zł i była wyższa o około 6,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.